;
coinex

تصویری که موقعیت دکمه آیفون 6S اپل را تایید می کند

در 48 ساعت باقی مانده تا رونمایی آی فون  6S  و آی فون  6Sپلاس، یک تصویر به بیرون درز شده موقعیت دکمه آنها را تایید می کند.

در 48 ساعت باقی مانده تا رونمایی آیفون 6S و آیفون 6S پلاس، یک تصویر به بیرون درز شده موقعیت دکمه آنها را تایید می کند. در این تصویر، دکمه پاور در سمت راست دستگاه و کنترل ولوم صدا در سمت چپ، قرار دارد، بنابراین، هیچ تغییری نسبت به مدل قبلی در طراحی کنترل کننده های خارجی وجود ندارد.

همچنین بخشی از این تصاویر نشت شده، ابزار جا به جا کننده سیم در جعبه را نشان می دهد که مشخص می شود آیفون 6S و آیفون 6S پلاس قرار نیست که با سیم کارت از پیش نصب شده همراه باشند. گفتنی است، در صورت عدم وجود این ابزار، یک گیره کاغذ جایگزین خوبی برای آن می باشد.

در حال حاضر، با توجه به گزارشات پیشین، بسیاری از تغییراتی که قرار است در مدل های جدید آیفون شاهد آن باشیم، برای شما آشکار شده است. از جمله این تغییرات، قابلیت فورس تاچ (Force Touch)، که احتمالا تاچ سه بعدی نامیده می شود، می باشد که از ویژگی های برجسته این دو دستگاه خواهد بود. همچنین هر دو، توسط چیپ ست A9 جدید طراحی شده اند، که با استفاده از فناوری 14nm یا 16nm برای بهبود عملکرد و عمر باتری، بهینه شده اند. بعلاوه در سازو کار آن، سری 7000 آلومینیوم، که مورد استفاده در اپل واچ و در ساخت هوا فضا، می باشد، برای جلوگیری از خم شدن های گزارش شده مدل قبلی، به کار رفته است. مقدار رم در هر دو واحد، 2 گیگا بایت، می باشد که در واقع دو برابر مدل قبلی است. انتظار می رود، هر دو مدل دوربین عقب 12 مگاپیکسلی داشته باشند و دوربین جلوی آنها نیز 5 مگا پیکسل باشد. هر دو دستگاه نیز در نسخه رنگی رز طلایی در دسترس خواهند بود.

همچنین بخشی از این تصاویر نشت شده ابزار جا به جا کننده سیم در جعبه را نشان می دهد که مشخص می شود آی فون  6S  و آی فون  6Sپلاس قرار نیست که با سیم کارت از پیش نصب شده همراه باشند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر