;
coinex

اپل آیپد پرو در روز چهارشنبه رونمایی می شود

اپل آیپد پرو. بعد از مدتها انتظار برای تبلت اپل آیپد پرو، گفته می شود که این تبلت در نهایت در روز ۴ شنبه رونمایی می شود.

بعد از مدتها انتظار برای تبلت اپل آیپد پرو، گفته می شود که این تبلت در نهایت در روز ۴ شنبه رونمایی می شود. بنا به گزارش 9to5 Mac- که با استناد به کسانی که با این تبلت آشنایی دارند و یا در واقع از آن استفاده کرده اند می باشد- اپل این تبلت را هم با حافظه ی  ۶۴ گیگا بایتی و هم با حافظه ی ۱۲۸ گیگا بایتی ارائه می دهد. صفحه نمایش این تبلت ۳۳ درصد بزرگتر از صفحه نمایش اپل آیپد ایر ۲ (Apple iPad Air 2) می باشد.

این تبلت، iOS 9.1 را اجرا می کند که برای این تبلت بزرگ تا حدودی بهینه سازی می شود. حالت اسپلیت صفحه نمایش این تبلت امکان قرار دادن دو برنامه ی آیپد در اندازه ی کامل را در کنار هم به صورت عمودی و برخلاف صفحه نمایش اسپلیت آیپد ایر ۲ و اپل آیپد مینی ۴ (Apple iPad mini 4) – که دو برنامه را به صورت لنداسکیپ در کنار هم فشرده می کند- ارائه می دهد. این تبلت آیپد پرو از یک چیپ ست Apple A9X بهره می برد و در رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری در دسترس خواهد بود. از اولین شایعاتی که درباره ی این تبلت شنیده می شد، این بود که این دستگاه دارای ۴ اسپیکر می باشد.

یک قلم فورس تاچ و یک صفحه کلید QWERTY هم وجود خواهد داشت ولی هر دوی آنها از لوازم جانبی اختیاری هستند. یک نسخه از این کیبورد هم، یک پوشش محافظ برای این آیپد پرو می باشد.

بنا به گزارش اپل قصد دارد که این تبلت را در روز ۴ شنبه معرفی کند، اما پیش سفارش این تبلت در ماه اکتبر و ارسال آنها برای اواخر نوامبر برنامه ریزی شده است.

هدف اپل، ساخت یک تبلت برای بازار های آموزشی و تشکیلات اقتصادی بوده است. اما این جمله به این معنی نیست که آیپد بزرگ برای استفاده های شخصی کاربردی ندارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر