;
coinex

احتمال دارد نسخه پریمیوم سونی اکسپریا Z5 کامپکت به زودی راه اندازی گردد

سونی اخیرا سه مدل از خانواده اکسپریا Z5 (نسخه استاندارد آن، نسخه پریمیوم و کامپکت) را راه اندازی کرده است. اما در یک گزارش جدید ادعا شده که چهارمین مدل آن نیز در راه است. این نسخه که بر پایه مدل کامپکت می باشد، حقیقتا تنظیمات بالا تری از آن خواهد داشت.

سونی اخیرا سه مدل از خانواده اکسپریا Z5 (نسخه استاندارد آن، نسخه پریمیوم و کامپکت) را راه اندازی کرده است. اما در یک گزارش جدید ادعا شده که چهارمین مدل آن نیز در راه است. این نسخه که بر پایه مدل کامپکت می باشد، حقیقتا تنظیمات بالا تری از آن خواهد داشت.

به عقیده وبسایت CNBeta، سونی قصد دارد تنظیمات کامپکت را برای یک نسخه کاملا جدید از آن در ژاپن بروزرسانی کند. مدل کامپکت فعلی دارای یک نمایشگر 4.6 اینچی 720p، پردازشگر چهار هسته ای اسنپ دراگون 810 – 1.5 گیگا هرتزی، 2 گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی، دوربینهای 23 و 5.1 مگا پیکسلی و یک باتری 2700 میلی آمپری است.

سونی، کامپکت جدیدش را که بر طبق گزارشات از ماه آینده برای خرید در دسترس قرار می گیرد اکسپریا Z5 کامپکت پریمیوم (Xperia Z5 Compact Premium) نامگذاری کرده است. امکانات این گوشی شامل یک نمایشگر فول اچ دی 4.6 اینچی، 4 گیگا بایت رم و یک باتری 2900 میلی آمپری به همراه همان پردازشگر و دوربین هایی که در مدل استاندارد کامپکت وجود دارد، می باشد.

با اینکه کامپکت پریمیوم، مدلی بالاتر و قدرتمند تر از نوع استاندارد آن می باشد اما همچنان شفافیت تصویر 1080 پیکسلی آنرا حفظ کرده است.

وبسایت CNBeta برای اثبات گزارش خود عکسی را از این گوشی با صفحه ای در پشت آن که برند Hatsune Niku را نشان می دهد و این حاکی از آن است که انحصار کامپکت پریمیوم به اپراتور ژاپنی DoCoMo تعلق خواهد گرفت.

.

منبع: pocket-lint


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر