;
coinex

اپل تی وی جدید از سیری بهره می برد

اپل با قرار دادن سیستم کنترل سخنرانی در یک سیستم جستجوی عمیق، سیری را ستاره ی اپل تی وی جدید خود ساخته است.

اپل با قرار دادن سیستم کنترل سخنرانی در یک سیستم جستجوی عمیق، سیری را ستاره ی اپل تی وی جدید خود ساخته است. این باکس جدید با ریموت بروزرسانی شده ی اپل کنترل می شود که نه تنها شامل یک پد لمسی می باشد بلکه دارای یک دکمه ی میکروفن که برای تشخیص سخنرانی به کار می رود هم هست.

جستجوی سیری در این اپل تی وی تنها بر اساس یک کلمه ی کلیدی ساده نمی باشد. سیری برای اپل تی وی از ترکیب متنی و پرس و جو پشتیبانی می کند  که شما می توانید سوالات را دنبال هم و بدون از سرگیری آنها بپرسید.

این تنها یک جستجوی کلمه ی کلیدی ساده نمی باشد. سیری برای اپل تی وی از ترکیب متنی و پرس و جو پشتیبانی می کند  که شما می توانید سوالات را دنبال هم و بدون از سرگیری آنها بپرسید.

به طور مثال شما می توانید درخواست کنید “فیلم جیمز باند را به من نشان بده” و سپس با گفتن “فقط آنهایی که با Perce Brosnan هستند” نتایج را فیلتر کنید.

همانند سیری که بر روی اپل وجود دارد شما می توانید سوالات عمومی هم بپرسید- مانند گزارش های آب و هوا یا نتایج بازی های ورزشی.

همانند سیری که بر روی اپل وجود دارد شما می توانید سوالات عمومی هم بپرسید- مانند گزارش های آب و هوا یا نتایج بازی های ورزشی.

حتی پیمایش بازگشت به عقب را هم با استفاده از سیری می توانید انجام دهید.

اگر شما یک مکالمه از یک شخصیتی را بر روی صفحه نمایش از دست دادید، سیری با این در خواست- “او چه گفت؟” – نه تنها چند ثانیه قبل را برای شما پخش می کند بلکه به صورت زیر نویس هم به شما آن را نشان می دهد.

اگر شما یک مکالمه از یک شخصیتی را بر روی صفحه نمایش از دست دادید، سیری با این در خواست- "او چه گفت؟" - نه تنها چند ثانیه قبل را برای شما پخش می کند بلکه به صورت زیر نویس هم به شما آن را نشان می دهد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر