;
coinex

تی وی او اس (tvOS) قابلیت اجرای بازی را بر روی اپل تی وی جدید فراهم می کند

تی وی او اس (tvOS). این نرم افزار جدید tvOS، قابلیت اجرای بازی هایی مانند Crossy Road، Guitar Hero و حتی چیزهای بیشتری را بر روی تلویزیون اتاق نشیمن شما به ارمغان می آورد.

اپل در رویداد امروز خود، جزئیات بیشتری را درباره ی اپل تی وی جدید معرفی کرد.

اگر توجه کرده باشید  بر روی کنترل جدید اپل تی وی دکمه های بیشتری قرار گرفته است و این به دلیل کنسول جدیدی است که قادر به انجام کار های بیشتری از جمله بازی می باشد. این نرم افزار جدید tvOS، قابلیت اجرای بازی هایی مانند Crossy Road، Guitar Hero و حتی چیزهای بیشتری را بر روی تلویزیون اتاق نشیمن شما به ارمغان می آورد. اپل تی وی بر اساس iOS می باشد اما اپل، این برند سیستم عامل جدید را برای استفاده در سیستم سرگرمی برای تلویزیون جدید خود قرار داد.

اپل تی وی با این سیستم عامل، یک برنامه ی نتفلیکس (Netflix) جدید و یک برنامه ی فیکس شده ی HBO، همچنین بروزرسانی برنامه ی Hulu و دیگر برنامه های مورد نیاز را به ارمغان می آورد. این سیستم عامل همچنین یک تمرکز عمده بر بازی ها دارد که به علاقمندان به بازی این امکان را می دهد که بازی با گیم های مختلف را بر روی یک صفحه نمایش بزرگ و یک کنسول اختصاص یافته به گیمینگ، تجربه کنند. شما می توانید گیم های مختلفی مانند Disney Infinity، Shadowmatic و غیره را بازی کنید.

اپل از بازی Hipster Whale's Crossy Road بر روی اپل تی وی رخ نمایی کرد.

اپل از بازی Hipster Whale’s Crossy Road بر روی اپل تی وی رخ نمایی کرد.

اپل تی وی جدید اپل، همه ی محتواهایی را که شما از تلویزیون خود می خواهید، و البته بازی ها- که تنها بخش کوچکی از آن چیزی هستند که این تلویزیون ارائه می دهد- را برایتان به ارمغان می آورد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر