;
coinex

خلاصه ای از آنچه که در رویداد اپل گذشت

رویداد سالیانه سپتامبر اپل در سانفرانسیسکو برگزار گردید و امسال فقط آیفونهای جدید نبود که زینت بخش آن شده بود ، در این بخش سعی می کنیم اشاره کوتاهی داشته باشیم به تمامی خبرهایی که در 9 سپتامبر (18 شهریور) در این رویداد اتفاق افتاد.

رویداد سالیانه سپتامبر اپل در سانفرانسیسکو برگزار گردید و امسال فقط آیفونهای جدید نبود که زینت بخش آن شده بود ، در این بخش سعی می کنیم اشاره کوتاهی داشته باشیم به تمامی خبرهایی که در 9 سپتامبر (18 شهریور) در این رویداد اتفاق افتاد.

اپل واچ

خیلی هیجان زده نشوید، اپل واچ جدیدی وجود ندارد اما یک سری ویژگی به آن اضافه شده است. اپل با همکاری Hermes که یک برند مد می باشد، یک برند مخصوص برای شکلهای مختلف و بندهای آن راه اندازی کرده است و تعدادی نمونه جدید به مجموعه اسپورت آن اضافه شده است که شامل رنگ طلایی آن نیز می باشد.

اپل اعلام کرد پلت فرم watchOS 2.0 را از 16 سپتامبر (حدودا یک هفته دیگر، 25 شهریور) برای اپل واچ در دسترس همگان قرار خواهد داد.

آیپد پرو

آیپد پرو یک نسخه 12.9 اینچی جدید از تبلت اپل است که برای بهره وری هر چه بیشتر از امکانات آن، این شرکت، اپل پنسل و اسمارت کیبورد را از نوامبر در دسترس همه قرار خواهد داد.

آیپد پرو با باز کردن و قرار دادن اپلیکیشن های مختلف در کنار هم می تواند قابلیت چند وظیفگی را به خوبی ارائه کند، همچنین فروش این تبلت نیز از نوامبر و با قیمت 799 دلار آغاز خواهد شد.

آیپد مینی 4

در طول این رویداد یک آیپد مینی بروز شده نیز معرفی شد. این محصول در رنگهای نقره ای، خاکستری و طلایی با همان امکانات ارائه شده در آیپد مینی 3 وارد بازار خواهد شد. تنها اختلاف اساسی در پردازشگر آنها است که با A8  در آیپد مینی 4 ارتقا یافته است.

اپل تی وی

اپل ادعا می کند که برنامه های کاربردی، آینده تلویزیون هاست و اپل تی وی جدید که قادر به ارائه موسیقی، بازی، خرید اپلیکیشن ها و نمایش فیلم و برنامه های تلویزیونی می باشد از آن جمله است.

یک رابط کاربری باز طراحی شده و یک ریموت کنترل با صفحه لمسی که از سیری (Siri) نیز پشتیبانی می کند، همراهِ آن می باشد. شما می توانید از سیری بخواهید که دنبال یک فیلم یا برنامه تلویزیونی با هنرپیشه مورد علاقه تان بگردد، حتی در حین پخش فیلم نیز می توانید همچنان از دستورات صوتی استفاده کرده و سیری را فراخوانید.

آیفون 6S و آیفون 6S پلاس

آیفون 6S و آیفون 6S پلاس در حالی که شبیه به هم به نظر می رسند اما اپل تغییرات کمی در آنها داده است.

اینجا، یک تکنولوژی جدید به کار رفته در نمایشگر که تاچ سه بعدی (3D Touch) نامیده شده، یک رنگ طلایی جدید، یک نمونه خاصی از آلومینیوم برای بدنه آن، یک پردازشگر سریع تر و دوربین های پشت و جلوی جدیدتر و همچنین iOS 9، در اختیار داریم، اپل هچنین تآیید کرد iOS 9 با آپدیت رایگان در 16 سپتامبر (25 شهریور) عرضه می گردد.

.

منبع: pocket-lint


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر