;
coinex

گلکسی مگا آن، از اسنپدراگون ۴۱۲ بهره می برد

Samsung Galaxy Mega On. این گوشی با شماره مدل SM-G6000 یک فبلت در سطح مبتدی می باشد که برای آن دسته از افرادی که بودجه ی خرید یک گوشی گلکسی نوت۵ را ندارند مناسب است.

در ماه آگوست، ما خبرهایی راجع به گوشی اعلام نشده ی سامسونگ گلکسی مگا آن (Samsung Galaxy Mega On) شنیدیم.

این گوشی با شماره مدل SM-G6000 یک فبلت در سطح مبتدی می باشد که برای آن دسته از افرادی که بودجه ی خرید یک گوشی مانند گلکسی نوت۵ را ندارند، مناسب است. در کل باید گفت که مشخصات این گوشی شبیه به چیزی که در فبلت رده بالای Sammy دیده می شود، نمی باشد.

قبل از اینکه بخواهیم مشخصات این گوشی را برای یادآوری شما ذکر کنیم، بهتر است این را بگوییم که یک پردازنده ای که در تست بنچمارک GeekBench3 هم حضور داشته، در آن قرار داده شده است. این پردازنده در تست تک هسته ای امتیاز ۴۶۰ و در تست چند هسته ای امتیاز ۱۳۶۷ را به خود اختصاص داد. این تست گیکبنچ۳ نشان می دهد که این فبلت توسط MSM8916 که همان اسنپدراگون ۴۱۰ می باشد، تامین می شود. اما این پردازنده ای که ذکر شد، از سرعت کلاک ۱.۴ گیگا هرتزی که در نتایج گیکبنچ نوشته شده، پشتیبانی نمی کند. این نکته به این اشاره می کند که احتمالا از پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۲ استفاده شده باشد. البته ممکن است که اسنپدراگون ۴۱۰ هم به کار رفته باشد و اورکلاک شده باشد. به هر حال زمانی که این دستگاه به صورت رسمی ساخته می شود، واقعیت آشکار خواهد شد.

از بقیه ی مشخصات آن می توان به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ اشاره کرد. یک رم ۱ گیگا بایتی به همراه ۸ گیگا بایت حافظه ی قابل ارتقا هم در این گوشی کار شده است. یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی زینت بخش پشت این گوشی می باشد در حالی که یک دوربین ۵ مگا پیکسلی برای عکس های سلفی و مدیریت کردن ویدئو چت به کار گرفته شده است.

قیمت گذاری و دسترسی به این گوشی هنوز هم ناشناخته باقی مانده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر