;
coinex

مدیر عامل “Google Auto”، مدیر اجرایی سابق خرید آنلاین اتومبیل می باشد

Google Auto. مدیر عامل "Google Auto" مدیر اجرایی سابق خرید آنلاین اتومبیل می باشد

به نظر می رسد که گوگل برای فروش ماشین های بدون سرنشین خود و آماده کردن یک زمینه برای یک کسب و کار بالقوه ی رسمی جدی است. از سال ۲۰۱۱ گوگل یک شرکت تابعه به نام “Google Auto” را توسط شخصی به نام Chris Urmson رهبری کرده است. حال گوگل، یک شخص به نام John Krafcik را که علاوه بر اینکه یک کهنه کار در صنعت خودرو می باشد، همچنین رئیس شرکت TrueCar – یک شرکت متخصص در خرید آنلاین اتومبیل- هم هست، به عنوان مدیر عامل جدید استخدام کرده است.

گوگل همیشه در مورد اینکه می خواهد جایگاه اتومبیل های بدون سرنشینش کجا باشد، فروتنی کرده است. احتمالا گوگل می خواهد برخی از ROI ها را بر روی آن قرار دهد و احتمالا گران قیمت ترین آزمایش تا به امروز را داشته باشد، که این به معنی  هم صدور مجوز این تکنولوژی و هم فروش ماشین های خودشان می باشد. سارا هانتر، رئیس سیاست عمومی گوگل، هفته ی گذشته برای پروژه ی خودروی مستقل خود نشان داد که این شرکت هنوز در تلاش برای پی بردن به این موضوع است که چگونه می تواند آن را به یک کسب و کار تبدیل کند. او گفته، مهندسان این شرکت بیشتر درباره ی کار کردن این اتومبیل نگرانند تا ورود آنها به بازار.

با این حال با پیامی که توسط Krafick ارسال شده، به نظر می رسد که گوگل در حال حاضر ایده هایی دارد. رزومه ی Krafick هم قطعا می بایستی مد نظر قرار گیرد. وی با مدارکی که در هر دو رشته ی مهندسی مکانیک و کسب و کار دارد، برای مدیریت کردن هر دو جنبه ی این پروژه به خوبی صلاحیت دارد. حق تصدی این شخص در فورد و هیوندای  بیش از یک دهه می باشد و همین هم او را در صنعت خودرو کاملا مشهور ساخته است. استخدام او توسط گوگل مطمئنا صاحب نظران گوگل را برای این صنعت جدی تر ساخته است.

به هر حال ورود Krafick ممکن است لزوما به این معنی نباشد که این صنعت به چه شکلی می خواهد پیش رود و تنها به این معنی باشد که گوگل درباره ی کسب و کار خودرو جدی است.

به هر حال ورود Krafick ممکن است لزوما به این معنی نباشد که این صنعت به چه شکلی می خواهد پیش رود و تنها به این معنی باشد که گوگل درباره ی کسب و کار خودرو جدی است. هانتر، بسیاری از گزینه هایی را که برای گوگل در دسترس می باشد ذکر کرده است مانند تولید در مقیاس برای فروش به افراد و یا شرکت ها به عنوان خدمات خودشان. این معمولا به این شکل برداشت می شود که گوگل در واقع برای تولید اتومبیل خود زیاد مشتاق نیست و به دنبال شرکایی برای انجام بخشی از این پروژه می باشد. در هر صورت Krafick ممکن است که  برای قرار دادن ماشین های بدون سرنشین گوگل بر روی جاده های بتنی برای آینده کمک قابل توجهی داشته باشد.

John Krafick اواخر این ماه به شرکت ملحق خواهد شد و Chris Urmson، مدیر پروژه ی سابق، بخشی فنی توسعه را پیش خواهد برد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر