;
coinex

بهترین های نمایشگاه اتوموبیل فرانکفورت 2015

نمایشگاه بین المللی خودرو آلمان که به زبان آلمانی Internationale Automobil-Ausstellung و به اختصار IAA نامیده می شود بزرگترین نمایشگاه خودرو در جهان می باشد که از سال 1897 تنها با حضور 8 خودرو در هتل بریستول برلین شروع بکار کرد و از سال 1991 به دو بخش ماشین های صنعتی و ماشین های سواری شخصی تقسیم شد. در سالهای زوج نمایشگاه ماشینهای تجاری و صنعتی در هانوفر آلمان و در سالهای فرد نمایشگاه اتوموبیلهای سواری در فرانکفورت برگزار می گردد. امسال نیز نمایشگاه اتوموبیل فرانکفورت راه افتاده و مثل همیشه قبل از این رویداد پیش نمایشی از محصولات آن اشتهایمان را برای منوی اصلی بشدت تحریک کرده است، آخرین مدل های ماشین که هر کدام با طراحی های چشم نواز و دلفریبی که دارند چشم هر بیننده ای را خیره می کنند.

نمایشگاه بین المللی خودرو آلمان که به زبان آلمانی Internationale Automobil-Ausstellung و به اختصار IAA نامیده می شود بزرگترین نمایشگاه خودرو در جهان می باشد که از سال 1897 تنها با حضور 8 خودرو در هتل بریستول برلین شروع بکار کرد و از سال 1991 به دو بخش ماشین های صنعتی و ماشین های سواری شخصی تقسیم شد. در سالهای زوج نمایشگاه ماشینهای تجاری و صنعتی در هانوفر آلمان و در سالهای فرد نمایشگاه اتوموبیلهای سواری در فرانکفورت برگزار می گردد. امسال نیز نمایشگاه اتوموبیل فرانکفورت راه افتاده و مثل همیشه قبل از این رویداد پیش نمایشی از محصولات آن اشتهایمان را برای منوی اصلی بشدت تحریک کرده است، آخرین مدل های ماشین که هر کدام با طراحی های چشم نواز و دلفریبی که دارند چشم هر بیننده ای را خیره می کنند.

در اینجا قصد داریم که به تعدادی از ستارگان این نمایشگاه اشاره ای کرده و تصاویری از آنها را به شما نشان دهیم.

Alfa Romeo

با رونمایی هیجان انگیزی از سری 3 جدید کمپانی رقیب، BMW، جنب و جوش بزرگی در آلفا به وجود آمد. ماشین Giulia دیفرانسیل عقب می باشد. این ماشین که در اواسط سال 2016 منتشر خواهد شد، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. این ماشین 503 اسب بخار (bhp) قدرت دارد.

با رونمایی هیجان انگیزی از سری 3 جدید کمپانی رقیب، BMW، جنب و جوش بزرگی در آلفا به وجود آمد. ماشین Giulia دیفرانسیل عقب می باشد. این ماشین که در اواسط سال 2016 منتشر خواهد شد، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. این ماشین 503 اسب بخار (bhp) قدرت دارد.

.

Audi

پنجمین نسل از Audi A4 در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد. در حالی که طراحی آن شبیه به نسخه خروجی آن بود، این A4 جدید از پلت فرم MQB گروه VW استفاده کرده است، البته با فضای داخلی بزرگتر و محدوده موتورهای کارآمد تر. این ماشین 349 اسب بخار قدرت دارد.

پنجمین نسل از Audi A4 در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد. در حالی که طراحی آن شبیه به نسخه خروجی آن بود، این A4 جدید از پلت فرم MQB گروه VW استفاده کرده است، البته با فضای داخلی بزرگتر و محدوده موتورهای کارآمد تر. این ماشین 349 اسب بخار قدرت دارد.

.

Bentley

اولین SUV تولید بنتلی در این نمایشگاه رونمایی شد و از این رو، بنتلی توانست این برند لوکس را به سمت یک بازار جدید سوق دهد. بنتلی مدل Bentayga را چنین توصیف کرد "سریعترین، لوکس ترین و گرانقیمت ترین SUV در جهان."  این ماشین دارای یک موتور 12 سیلندر جدید W شکل با 600 اسب بخار قدرت است.  Bentayga از 0 تا 60 مایل بر ساعت (حدوداً 100 کیلومتر بر ساعت) را در 4 ثانیه طی می کند و حداکثر سرعت آن 187 مایل بر ساعت است (تقریبا 300 کیلومتر بر ساعت)

اولین SUV تولید بنتلی در این نمایشگاه رونمایی شد و از این رو، بنتلی توانست این برند لوکس را به سمت یک بازار جدید سوق دهد. بنتلی مدل Bentayga را چنین توصیف کرد “سریعترین، لوکس ترین و گرانقیمت ترین SUV در جهان.”

این ماشین دارای یک موتور 12 سیلندر جدید W شکل با 600 اسب بخار قدرت است.

Bentayga از 0 تا 60 مایل بر ساعت (حدوداً 100 کیلومتر بر ساعت) را در 4 ثانیه طی می کند و حداکثر سرعت آن 187 مایل بر ساعت است (تقریبا 300 کیلومتر بر ساعت)

.

BMW

بی ام دبلیو، مدل جدید X1 خود را به نمایش گذاشت، نسل دوم از SUV های کوچک خود را، بزرگتر و نیرومندتر از مدلهای قبلی و با موتور جدید بنزینی قرار داده است، با فضای داخلی بیشتر و فن آوریهای ایمنی جدیدتر.  همچنین مدل جدیدی از سری 3 BMW با صورتی کشیده، موتوری با راندمان بیشتر، فضای داخلی بروز شده و تغییرات کوچکی در ظاهر آن و یک طراحی تکامل یافته برای BMW جدید سری 7 که تقریبا شبیه به مدل های قبلی است اما تکنولوژی های کلیدی جدیدی مانند صفحه نمایش لمسی جدید، سیستم سرگرمی و قابلیت جدید " Parking Assistant" را نیز در آن به خدمت گرفته است.

بی ام دبلیو، مدل جدید X1 خود را به نمایش گذاشت، نسل دوم از SUV های کوچک خود را، بزرگتر و نیرومندتر از مدلهای قبلی و با موتور جدید بنزینی قرار داده است، با فضای داخلی بیشتر و فن آوریهای ایمنی جدیدتر.

همچنین مدل جدیدی از سری 3 BMW با صورتی کشیده، موتوری با راندمان بیشتر، فضای داخلی بروز شده و تغییرات کوچکی در ظاهر آن و یک طراحی تکامل یافته برای BMW جدید سری 7 که تقریبا شبیه به مدل های قبلی است اما تکنولوژی های کلیدی جدیدی مانند صفحه نمایش لمسی جدید، سیستم سرگرمی و قابلیت جدید ” Parking Assistant” را نیز در آن به خدمت گرفته است.

این مدل جدید 14 سانتیمتر بلندتر و 130 کیلوگرم سبکتر از مدل قبلی آن می باشد.

علاوه بر آن، BMW قصد دارد دو مدل جدید دیگر نیز بنمایش بگذارد که در محدوده موتورهای هیبریدی قرار می گیرد. مدل 330e، چهار در، دیفرانسیل عقب و ترکیب یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با یک موتور الکتریکی است که باتری ها به تنهایی قادر به تأمین انرژی ماشین تا 25 مایل هستند، و مدل 225xe با یک موتور سه سیلندر 1.5 لیتری که به چرخ های جلو قدرت می دهد (دیفرانسیل جلو) و یک موتور الکتریکی که قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند (دیفرانسیل عقب)، دو مدل معرفی شده جدید بودند.

.

Borgward

برند آلمانی احیا شده Borgward امیدوار است با SUV  هفت سرنشین خود، با صدای بلندی به دنیای خودرو باز گردد. انتظار می رود برای رقابت با کیا سورنتو، موتور آن هم بنزینی و هم هیبریدی باشد و قدرت موتور به هر چهار چرخ آن انتقال یابد (four-wheel drive). این ماشین تا سال 2017 جاده های اروپا را لمس نخواهد کرد.

برند آلمانی احیا شده Borgward امیدوار است با SUV  هفت سرنشین خود، با صدای بلندی به دنیای خودرو باز گردد. انتظار می رود برای رقابت با کیا سورنتو، موتور آن هم بنزینی و هم هیبریدی باشد و قدرت موتور به هر چهار چرخ آن انتقال یابد (four-wheel drive). این ماشین تا سال 2017 جاده های اروپا را لمس نخواهد کرد.

.

Bugatti

طراحی آن به معنای واقعی شبیه ماشین های مسابقه ای مجازی در بازی های ویدیویی مثل بازی ویدئویی Gran Turismo می باشد - که برای کنسول پلی استیشن طراحی شده است. این ماشین که همواره به قدرت بسیار بالای موتورش معروف بوده، قدرتی 1600 اسب بخاری خواهد داشت.

طراحی آن به معنای واقعی شبیه ماشین های مسابقه ای مجازی در بازی های ویدیویی مثل بازی ویدئویی Gran Turismo می باشد – که برای کنسول پلی استیشن طراحی شده است. این ماشین که همواره به قدرت بسیار بالای موتورش معروف بوده، قدرتی 1600 اسب بخاری خواهد داشت.

.

Citroen

مدل Cactus M Concept با فضای داخلی ضد آب و سقف متورم از پانلهای پلاستیکی محکم، قابل تبدیل به یک کالسکه ساحلی است.

مدل Cactus M Concept با فضای داخلی ضد آب و سقف متورم از پانلهای پلاستیکی محکم، قابل تبدیل به یک کالسکه ساحلی است.

.

Ferrari

فراری یک نسخه بدون سقف از 488 GTB در فرانکفورت بنمایش گذاشت با یک موتور توربو دوقلوی V8-3.9 لیتری با 660 اسب بخار، شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل جدید، 488 اسپایدر، 3 ثانیه و حداکثر سرعت آن 203mph (تقریبا 325 کیلومتر بر ساعت) می باشد.

فراری یک نسخه بدون سقف از 488 GTB در فرانکفورت بنمایش گذاشت با یک موتور توربو دوقلوی V8-3.9 لیتری با 660 اسب بخار، شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل جدید، 488 اسپایدر، 3 ثانیه و حداکثر سرعت آن 203mph (تقریبا 325 کیلومتر بر ساعت) می باشد.

.

Ford

فورد ماشین جدید Edge طرح  SUV خود را برای انتشار در سال 2016 بنمایش گذاشت. این کمپانی ادعای ارائه فضای داخلی قابل رقابت با VW Touareg را کرده است و در عین حال با قیمتی زیر 30,000 پوند، در کنار مدل Edge، فورد مدل Ranger را نیز معرفی کرد.

فورد ماشین جدید Edge طرح  SUV خود را برای انتشار در سال 2016 بنمایش گذاشت. این کمپانی ادعای ارائه فضای داخلی قابل رقابت با VW Touareg را کرده است و در عین حال با قیمتی زیر 30,000 پوند، در کنار مدل Edge، فورد مدل Ranger را نیز معرفی کرد.

.

Hyundai

هیوندای با راه اندازی مدل "N" و دو ماشین طرح مفهومی جدیدش، فرانکفورت را تکان داد. این کمپانی ادعا می کند که با انجام تست های فشرده و دقیق، با این مدل پا به میدان گذاشته است. این کمپانی ادعا می کند که با هدف ارائه یک جایگزین برای کاهش قیمت مدل هایی مثل BMW M و مرسدس بنز AMG وارد این عرصه شده است.  نمونه اولیه ماشین WRC هیوندای که بر اساس مدل جدید کوپه i20 در این نمایشگاه به روی صحنه رفت، طرح خوبی بنظر می رسید. مدل i20 نیز برای اولین بار در همین نمایشگاه دیده شد.

هیوندای با راه اندازی مدل “N” و دو ماشین طرح مفهومی جدیدش، فرانکفورت را تکان داد. این کمپانی ادعا می کند که با انجام تست های فشرده و دقیق، با این مدل پا به میدان گذاشته است. این کمپانی ادعا می کند که با هدف ارائه یک جایگزین برای کاهش قیمت مدل هایی مثل BMW M و مرسدس بنز AMG وارد این عرصه شده است.

نمونه اولیه ماشین WRC هیوندای که بر اساس مدل جدید کوپه i20 در این نمایشگاه به روی صحنه رفت، طرح خوبی بنظر می رسید. مدل i20 نیز برای اولین بار در همین نمایشگاه دیده شد.

.

Infiniti

اینفینیتی جدید، مدل Q30، صراحتا باید گفت که در کلاس مرسدس بنز A قرار می گیرد و این حتی شامل برخی از قطعات موتور و شاسی آن نیز می شود. این مدل در کارخانه نیسان ساندرلند، در کنارنیسان قشقایی و نیسان Leaf تولید خواهد شد.

اینفینیتی جدید، مدل Q30، صراحتا باید گفت که در کلاس مرسدس بنز A قرار می گیرد و این حتی شامل برخی از قطعات موتور و شاسی آن نیز می شود. این مدل در کارخانه نیسان ساندرلند، در کنارنیسان قشقایی و نیسان Leaf تولید خواهد شد.

.

Jaguar

جگوار مدل جدید F-Pace را در کنار رقبایی همچون پورشه Macan و آئودی Q5 در فرانکفورت بنمایش گذاشت. جگوار امیدوار است که با این مدل بتواند در کلاس SUV های سایز متوسط رخنه کند.

جگوار مدل جدید F-Pace را در کنار رقبایی همچون پورشه Macan و آئودی Q5 در فرانکفورت بنمایش گذاشت. جگوار امیدوار است که با این مدل بتواند در کلاس SUV های سایز متوسط رخنه کند.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر