;
coinex

آمازون یک تبلت فایر 7 اینچی 4 هسته ای، را تنها به قیمت 50 دلار، معرفی کرد

آمازون یک تبلت فایر 7 اینچی 4 هسته ای، را تنها به قیمت 50 دلار، معرفی کرد

آمازون یک تبلت فایر 7 اینچی را معرفی، کرده است و در حالی که خیلی وارد جزئیات عمیق نشده، ولی می توان گفت این تبلت کاملا یک مجموعه مناسب و معقول از مشخصات و قیمت خود ارائه می دهد. تبلت فایر جدید، همراه با یک پردازنده چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.3 گیگا هرتز، 1 گیگا بایت رم، صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1024X600، دوربین جلو و عقب، عمر باتری 7 ساعته و 8 گیگا بایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه microSD، می باشد.

علاوه بر مشخصات فوق، این تبلت جدید، آخرین سیستم عامل فایر آمازون “بلینی”، اشتراک گذاری صفحه مِیدی و دسترسی به خدمات جریان آمازون، را نیز ارائه می دهد. شاید جالب ترین ارائه آن، شرایط استفاده از خدمات ‘On Deck’ آمازون باشد، این، سرویس جدیدی است، که به زودی، طی چند ماه آینده به طور خودکار دانلود می شود و محتوای رسانه ای شما را مدیریت خواهد کرد.

آن را در بسته 6 تایی ارائه می دهد که قیمت این بسته 250 دلار خواهد بود،
اگرچه آمازون این تبلت را به قیمت50 دلار، عرضه می کند ولی از طرفی هم آن را در بسته 6 تایی ارائه می دهد که قیمت این بسته 250 دلار خواهد بود، یعنی اگر شما این پک را تهیه کنید، یک تبلت رایگان در اختیار خواهید داشت، واضح است که پک این تبلت، برای کسانی که برای کل خانواده و یا بخش های آموزشی قصد خرید تبلت دارند، بسیار به صرفه خواهد بود. این دستگاه برای خرید از 30 سپتامبر، در دسترس، خواهد بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر