;
coinex

لوگوی جدید و تغییر برند اپرا رونمایی شد

لوگوی جدید و تغییر برند اپرا رونمایی شد

شرکت نروژی نرم افزاری اپرا، که یکی از معروفترین برند ها در بین مرورگرهای وب، است، به تازگی از یک برند جدید رونمایی کرد. این بروز رسانی یک لگوی جدید و تغییر عنوان را با هدف آن انعکاس بهتر موفقیت این شرکت طی بیست سال گذشته نشان می دهد.

از آنجا که سرورهای اپرا، ماهانه، بیش از 350 میلیون کاربر اینترنتی دارد، شرکت اپرا معتقد است که یک دید و درک جدید، قابلیت های این سرویس مرورگر وب را برای این طیف از کاربرانش بهتر مشخص می کند. علاوه بر این طبق گزارشات، 1.1 میلیارد کاربر به محتوای شرکت تبلیغاتی تابعه آن، Mediaworks، دسترسی دارند. بنابراین این شرکت به روز رسانی ظاهری را برای خود ضروری و مفید می دانست.
تغییرات این لوگو، شامل اصلاح آیکون O و حذف عبارت Software می شود. به علاوه، رنگ قرمز که یک نشانه ی حیاتی برای این مرورگر است، افکت سه بعدی جدیدی در آن ایجاد شده، که نشانگر دروازه ای به سمت توسعه محتوای ارائه شده توسط اپرا، است.
این بروزرسانی برند، ابتدا روی پلتفرم iOS وبرای برنامه اپرامینی آن انجام شده است. ماه های آینده، شاهد نمایش این تغییرات در پلتفرم های دیگر، از جمله اندروید و برنامه های جدید ویندوزفون خواهیم بود. همچنین در آینده ای نزدیک، بر روی مرور گرهای کامپیوتر هم ظاهر می شود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر