;
coinex

عکس های سلفی هر ساله بیشتر از حمله ی کوسه ها منجر به مرگ می شوند

عکس های سلفی  هر ساله بیشتر از حمله ی کوسه ها منجر به مرگ می شوند

در سال جاری تعداد افرادی که به دلیل حمله کوسه ها جان خود را از دست دادند به طرز عجیبی بالا بود، اما عجیب تر اینکه به گزارش کمپانی کنده نست تراولر( Condé Nast Traveler) تعداد افرادی که در حین گرفتن عکسهای سلفی آسیب دیده اند ازحمله ی کوسه ها بیشتر است.

به نظر می رسد تمرکز حواس روی سلفی و بی توجهی به اتفاقات اطراف از آرواره های کوسه ها مرگ آور تر است. اخیرا یک مرد 66 ساله ی ژاپنی در بازدید از تاج محل در حال گرفتن سلفی از پله ها سقوط کرد، ضربه ای که به سر او وارد شد باعث بیهوشی و در نهایت منجر به مرگ او میشود. یکی از دوستان او نیز در این حادثه دچار شکستگی از ناحیه پا می شود.

مساله ی ناراحت و گیج کننده اینجاست که این سانحه تنها مورد از موارد آسیب سلفی ها نیست. اوایل امسال یک خانم 21 ساله در حال عکس گرفتن با یک اسلحه تصادفا به سر خود شلیک کرد. خوشبختانه این خانم روسی زنده ماند، اما خانم دیگری اهل اسپانیا در حال گاو سواری خیلی خوش شانس نبود.

این جراحات در روسیه تا حدی ست که دولت یک کمپین راه اندازی کرده است، صرفا برای هوشیار کردن افرادی که نزدیک قطارها، روی سقف ها و یا نزدیکی حیوانات وحشی سلفی می گیرند. یه طور جدی، باید به مردم یاداوری شود که بیشتر مراقب باشند.

امسال 8 نفر در اثر حمله کوسه ها و 12 نفر در اثر بی توجهی ناشی از گرفتن عکسهای سلفی، جان خود را از دست داده اند. 12 اتفاق ناگوار قابل کنترل مرگ آور و تعداد بیشتری جراحات شدید و ضعیف در اثر بی دقتی حین یک کار تفریحی، اتفاق افتاد. نگرانی های امنیتی باعث شده که در محل های بازدید توریست ها مثل دیزنی لند یا کامیکان پوسترهای منع سلفی به نمایش گذاشته شود.

سعی کنید بهتر از دوربین های سلفی استفاده کنید و از اطراف خود غافل نشوید ، شاید با این کار زندگی خود را نجات دهید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر