;
coinex

برنامه Google Keep برای ios منتشر شد

برنامه  Google Keep برای آیفون و آی پد منتشر شد

یادداشت برداری در طول روز یکی از کاراهایی است که معمولا ان را انجام می دهیم، خصوصا با مشغله زیادی که همه افراد این روزها با آن دست به گریبانند، نوشتن چند نکته جهت یادآوری، بسیار کمک کننده است.
بالاخره اپلیکیشن ساده Google Keep _یکی از محبوب ترین برنامه های یادداشت برداری اندرویدی_ برای iOS نیز منتشر شد .این اپ یک برنامه یادداشت برداری است که به استیکی نوت های رنگارنگ شباهت دارد، یک برنامه واقعا ساده که هم در تلفن همراه و هم دسکتاپ، کاربردی است. سیستم رنگی آن هوشمندانه می باشد، شما هشت رنگ در اختیار دارید که از بین آنها می توانید برای هر موضوع یادداشت خود یک رنگ خاص را انتخاب کنید.

Google Keep این امکان را برای شما فراهم می کند که مرتب سازی سریع داشته باشید و علاوه بر همه این ها می توانید به راحتی تصاویری در آن ضمیمه کنید، یا تگ متن بیفزایید. از طرفی قابلیت های به اشتراک گذاری و یادآورهای مکانی هم از جمله ویژگی های جالب آن است. با وجود تمام این امکانات، رقیب سرسختی برای برنامه فوق العاده پیچیده Evernote، می باشد. تا کنون بیش از 425،000 بررسی و بین 50 و 100 میلیون دانلود در اندروید به دست آورده است. جالب است که سازگاری این برنامه اندرویدی با ios درست با انتشار ios9 آمده است، با انتشار نسخه ای از پلت فرم ios که یکی از ویژگی هایی که به ارمغان آورده، برنامه یادداشت برداری با قابلیت کشیدن نقاشی و دیگر ویژگی های پیچیده دیگر می باشد، پس حتما در راستای رقابت با آن در نظر گرفته شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر