;
coinex

تست مقاومت آب برای آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اپل

تست مقاومت آب برای آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اپل

قبلا گزارشاتی دیده بودیم که در آن آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به مدت 30 دقیقه در آب غوطه ور بودند و آسیبی به آنها وارد نشده بود. اکنون، به مدت بیشتری این تست مقاومت در آب را برای آن ها آزمایش کردند، که نشان می دهد که هر دو به مدت یک ساعت در آب دوام می آورند. به خاطر داشته باشید که هیچ کدام از این آیفون ها گواهینامه IP برای مقاومت در برابر آب دریافت نکرده اند(گلکسی S6 اج هم، همینطور).
در تست اخیر این دستگاه ها، بعد از 60 دقیقه از خیساندن، هر دو گوشی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس کاملا کار می کنند. هنگامی که دستگاه  خشک شد، درگاه 3.5 میلی متری هدفون و پورت شارژر هر دو بدون مشکل،  عمل کردند. که کمی باعث تعجب است که چرا اپل روی این قضیه مانور نمی دهد. معمولا تولید کنندگانی که گوشی های ضد آب با این میزان مقاومت را تولید می کنند، خیلی سر و صدا می کنند.
تنها نتیجه ای که از این سکوت می توان گرفت این است که مقاومت در برابر آب آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به طور رسمی تائید نشده است. پس در نظر داشته باشید، که از آی فون های جدید حتی در زیر بارش ملایم هم استفاده نکنید. در واقع به این امید که در اثر خرابی با استناد به یک تست مقاومت آب، می توانید مدعی باشید، به خاصیت ضد آبی آن دل نبندید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر