;
coinex

سری بزنیم به دفتر مرکزی جدید سامسونگ در دره سیلیکون

در حالی که اپل در حال ساخت مقر فرماندهی سفینه شکل خود می باشد، دفتر جدید سامسونگ در سیلیکون ولی (Silicon Valley) شبیه به یک مکعب روبیک غول پیکر است. این اقامتگاه 300 میلیون دلاری سامسونگ دیروز افتتاح شد که به استحکام سامسونگ، این غول تکنولوژی کره ای، در دره سیلیکون کمک شایانی خواهد کرد.

در حالی که اپل در حال ساخت مقر فرماندهی سفینه شکل خود می باشد، دفتر جدید سامسونگ در سیلیکون ولی (Silicon Valley) شبیه به یک مکعب روبیک غول پیکر است. این اقامتگاه 300 میلیون دلاری سامسونگ دیروز افتتاح شد که به استحکام سامسونگ، این غول تکنولوژی کره ای، در دره سیلیکون کمک شایانی خواهد کرد.

این دفتر با عظمت که 1.1 میلیون فوت مربع (حدوداً 102 هزار متر مربع) مساحت دارد، در سن خوزه قرار دارد و بنا دارد تا بیش از 2000 کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه ای برای تیم تحقیق و توسعه (R&D) آمریکایی سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن، خواهد شد.

سامسونگ اذعان داشت که برای این دفتر طراحی باز در نظر گرفته شده است تا همکاری بین کارمندان پرورش یافته و باعث شود که “تعاملات آنی، بدون برنامه ریزی و در لحظه ای که دلیلِ پیدایش فکر ها و ایده های بزرگ است” افزایش یابد.

این شرکت در سال 2013 و در طی یک همکاری با شرکت معماری و طراحی NBBJ – که طراحی این سازه غول پیکر را بر عهده داشت – تصمیم به ساخت این دفتر جدیدش در دره سیلیکون گرفت. این دفتر از یک طراحی باز با امکاناتی نظیر حیاط، باغچه هایی در هر طبقه، فضای آزمایشگاهی، باشگاه ورزشی و … تشکیل شده است.

رئیس دستگاه های سامسونگ در آمریکا و در یک نشست خبری اعلام کرد: “امروز با افتتاح این مرکز که یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین پایگاه های ما در ایالات متحده و همچنین بزرگ ترین سرمایه گذاری ما در دره سیلیکون است، مرحله برجسته ای از زندگیمان به نمایش گذاشته شد.”

او در ادامه افزود: “هدف سامسونگ چیزی جز توسعه بهترین نسل های آینده تکنولوژی برای تمام دستگاه ها نخواهد بود.”

حال در ادامه تصاویر دفتر مرکزی سامسونگ به همراه تصاویری از نخستین طرح های ارائه شده برای این سازه غول پیکر را شاهد خواهید بود:

سامسونگ بر روی این موضوع که این مکان، خانه ای است برای کارهای تحقیق و توسعه از جمله پژوهش هایی که منجر به ساخت محصولاتی از قبیل صفحه نمایش، نیمه هادی ها (semiconductors) و دیسک های سخت SSD خواهد شد، بسیار تاکید دارد. این ساختمان باعث می شود که سامسونگ در کنار غول های بزرگی مثل اپل و فیس بوک که در حال ساخت سازه های عظیم الجثه و به یاد ماندنی در دره سیلیکون هستند (و یا برنامه ای برای آن دارند)، قرار گیرد.

سامسونگ در صنعت گوشی های هوشمند دوران سختی را سپری خواهد کرد – گوشی های هوشمندی که شناخته ترین صنعت در آمریکا به حساب می آید – اما به نظر می رسد که این اقامتگاه جدید به جایگاه سامسونگ و مورد توجه واقع شدنِ بیش از پیشِ آن در دنیای پر زرق و برق تکنولوژی، بسیار کمک خواهد کرد.

.

او در ادامه افزود: "هدف سامسونگ چیزی جز توسعه بهترین نسل های آینده تکنولوژی برای تمام دستگاه ها نخواهد بود."

سامسونگ بر روی این موضوع که این مکان، خانه ای است برای کارهای تحقیق و توسعه از جمله پژوهش هایی که منجر به ساخت محصولاتی از قبیل صفحه نمایش، نیمه هادی ها (semiconductors) و دیسک های سخت SSD خواهد شد، بسیار تاکید دارد.

این ساختمان باعث می شود که سامسونگ در کنار غول های بزرگی مثل اپل و فیس بوک که در حال ساخت سازه های عظیم الجثه و به یاد ماندنی در دره سیلیکون هستند (و یا برنامه ای برای آن دارند)، قرار گیرد.

سامسونگ در صنعت گوشی های هوشمند دوران سختی را سپری خواهد کرد - گوشی های هوشمندی که شناخته ترین صنعت در آمریکا به حساب می آید - اما به نظر می رسد که این اقامتگاه جدید به جایگاه سامسونگ و مورد توجه واقع شدنِ بیش از پیشِ آن در دنیای پر زرق و برق تکنولوژی، بسیار کمک خواهد کرد.

باشگاه ورزشی در دفتر مرکزی جدید سامسونگ

نمایی از دفتر جدید سامسونگ در سیلیکون ولی

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر