;
coinex

لتیوی مکس ۲ با ۶ گیگا بایت رم و تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه می شود

لتیوی مکس ۲. لتیوی مکس ۲ با ۶ گیگا بایت رم و تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه می شود

لتیوی بر روی یک گوشی به نام لتیوی مکس ۲ (2 LeTV Max) با مشخصات جالب توجهی کار کرده است. این سازنده اوایل این ماه، یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرد که  نشان می دهد که یک تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ در این گوشی کار شده است. در همین زمان، گزارش ها نشان می دهند که این گوشی با یک صفحه نمایش کوچکتر ۵.۷ اینچی که از مدل OG که دارای صفحه نمایش ۶.۳۳ اینچی کوچکتر می باشد، مجهز شده است. صفحه نمایش لتیوی مکس دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی می باشد.

امروز بنا به شایعاتی که از چین آمده است، بیان می کند که لتیوی مکس ۲ از یک رم ۶ گیگا بایتی بهره خواهد برد. اخیرا اخباری را راجع به اینکه سامسونگ تراشه های رم ۱۲ گیگا بیتی LPDDR4 را به صورت انبوه تولید کرده، شنیده ایم. ۴ تا از این تراشه ها، ۶ گیگا بایت اطلاعات را نگه داری می کنند (۱۲ گیگا بیت= ۱.۵ گیگا بایت). احتمالا سامسونگ گلکسی اس۷ هم رم ۶ گیگا بایتی را به نمایش خواهد گذاشت.

مشخصاتی که انتظار می رود در گوشی لتیوی مکس ۲ شاهد آنها باشیم را در ادامه آورده ایم. این گوشی یک دوربین عقب ۲۳ مگا پیکسلی  با استفاده از سنسور سونی IMX300 با یک دیافراگم f/2.0 را با سرعت زیاد فوکوس ۱ ثانیه ای ارائه می دهد. بدنه ی این گوشی در هر دو قسمت جلو و عقب از شیشه ساخته شده است و گفته می شود که این قاب ها حتی کوچکتر هم می باشند. شما ممکن است به یاد بیاورید که در ماه آوریل، LeTV COO Liang Jun یک عکس مقایسه ای را در Weibo ارسال کرد که نشان می دهد که قاب ۱.۶ میلی متری گوشی لتیوی مکس از قاب ۳.۱ میلی متری در شیائومی می نوت کوچکتر است.

او همچنین ذکر کرد که به هر کسی که قاب باریک تر از ان را بر روی صفحه نمایش کواد اچ دی بیابد، ا میلیون دلار ارائه می دهد. تا آنجایی که ما می دانیم لتیوی هرگز برای پرداخت ا میلیون دلار بی گدار به آب نمی زند.

اگر این قضیه درست باشد که این گوشی لتیوی مکس ۲ از یک اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد، بدیهی است که ما باید منتظر راه اندازی آن در فصل اول سال ۲۰۱۶ باشیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر