;
coinex

اپل، در حال ارسال iOS 9.0.2 می باشد

اپل، در حال ارسال iOS 9.0.2 می باشد

امشب اپل به ارسال iOS 9.0.2 مشغول می شود. این نسخه دقیقا یک هفته بعد از آن که نسخه ی ۹.۰.۱ منتشر شد، عرضه گردید. تغییرات این نسخه شامل یک رفع مشکلی می باشد که مشکل مربوط به تنظیماتی که استفاده از برنامه ی دیتای موبایل را خاموش یا روشن می کند. بعضی از کاربران با فعال کردن آیمسیج (iMessage) مشکل داشتند، اما این بروزرسانی این مشکل را هم برطرف کرده است.

یکی دیگر از جنبه هایی که با iOS 9.0.2 مورد توجه قرار گرفته این است که این امکان را داده تا به صورت دستی یک بک آپ از آیکلاد (iCloud) که متوقف می شد، داشته باشیم. یک مشکل دیگر این بود که هنگامی که نوتیفیکیشن می رسید، صفحه نمایش به اشتباه می چرخید، این مشکل هم برطرف شده است و ثبات پادکست (Podcast) بهبود یافته است.

از آنجایی که این بروزرسانی از OTA بیرون می آید، ممکن است برای یافتن آن لازم باشد مقداری منتظر بمانید. پس صبور باشید و مطمئن باشید که این بروزرسانی را دریافت خواهید کرد. این بروزرسانی، ۶۲.۱ مگابایت حجم دارد که خیلی بیشتر از فایل iOS 9.0.1 که حجمش ۳۴.۱ مگابایت است، می باشد. لازم به ذکر است که این حجم برای یک بروزرسانی زیاد هم نیست، اما به هر حال ممکن است که شما بخواهید از یک اتصال وای فای برای دانلود آن استفاده کنید. و به عنوان نکته ی آخر گفتنی است که در هنگام دانلود و نصب این برورسانی مطمئن شوید که حداقل شارژ باتری شما ۵۰ درصد می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر