;
coinex

آیا گوشی هوآوی آنر پلی ۵ایکس در رویداد رسانه ای ۱۰ اکتبر معرفی می شود؟

هوآوی آنر پلی ۵ایکس. انتظار می رود که در طول رویداد رسانه ای ۱۰ اکتبر، هوآوی به طور رسمی گوشی هواوی آنر پلی ۵ایکس (Huawei Honor Play 5X) را معرفی کند.

هوآوی دعوتنامه ای را برای رویداد رسانه ای که در ۱۰ اکتبر برگزار می شود فرستاده است. انتظار می رود که در طول این رویداد، هوآوی به طور رسمی گوشی هواوی آنر پلی ۵ایکس (Huawei Honor Play 5X) را معرفی کند. این گوشی هوشمند به تازگی توسط سایت چینی تنا تایید شد و احتمالا به عنوان یک گوشی مدل متوسط در نظر گرفته شده است. در حالی که تا شنبه ی آینده قیمت دقیق این گوشی معلوم نیست، حدس و گمان ها بر این است که به قیمتی  معادل ۱۵۸ دلار امریکا عرضه شود.

طبق آخرین شایعات، این دستگاه شامل یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپری می باشد که به همین دلیل است که این رویداد رسانه ای توسط هوآوی، “بازی نوپای بدون توقف” نامگذاری شده است. آنر پلی ۵ایکس یک صفحه نمایش ۵ اینچی با  رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی را به نمایش می گذارد که با تراکم پیکسل ۲۹۴ پیکسل در اینچ کار می کند. تراشه ای که در این گوشی به کار رفته، مدیاتک مدل MT6735 است که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۳ گیگا هرتز و یک پردازنده ی گرافیکی Mail-T720  می باشد. از دیگر مشخصات آن می توان به یک رم ۲ گیگا بایتی به همراه یک حافظه ی قابل ارتقای ۱۶ گیگا بایتی اشاره کرد. یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی زینت بخش پشت این گوشی و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی هم در جلوی این گوشی به کار رفته است. اندروید ۵.۱ هم از پیش بر روی این گوشی نصب می شود. ضخامت هوآوی آنر پلی ۵ایکس، ۹.۷ میلی متر و وزن آن ۱۵۹ گرم می باشد. این گوشی از اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند.

یک گوشی دیگری که احتمالا در رویداد ۱۰ اکتبر رونمایی می شود، هوآوی پی۹ (Huawei P9) می باشد. به تازگی یک جفت برچسب برای دوربین عقب این گوشی به بیرون درز کرده و به این اشاره می کند که این گوشی دارای یک دوربین دوگانه ی تنظیم شده در پشت به همراه یک لیزر فوکوس خودکار می باشد. این برچسب همچنین نشان می دهد که خریداران می توانند این گوشی را در رنگ های سفید و یا طلایی خریداری کنند. یکی از این برچسب ها متعلق به نسخه ای به نام “LTE” از این دستگاه می باشد در حالیکه برچسب دیگر به نسخه ی  “Delux” آن مربوط می شود. هواوی پی۹ احتمالا با قدرتمندترین تراشه ی هوآوی یعنی Kirin 950 عرضه می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر