;
coinex

رفع مشکل پشتیبان گیری در iOS 9

رفع مشکل پشتیبان گیری در iOS 9

چندتن از کاربرانی که دستگاه ios خود را به iOS 9 ارتقاء داده اند با مشکل تهیه نسخه پشتیبان در iCloud مواجه شدند، آنها می گویند با اینکه فضای کافی در iCloud خود دارند، با این حال قادر به بک آپ گیری نمی باشند. علاوه بر این، با اینکه نسخه پشتیبان قبلی آنها قبل از ارتقاء به سیستم عامل iOS 9 با موفقیت انجام شده است، آخرین وضعیت پشتیبان گیری iCloud عبارت “هرگز(never)” را نشان می دهد. هنگامی که آنها می خواهند بک آپ بگیرند، با پیغام های خطای زیر مواجه می شوند:
“آخرین نسخه پشتیبان تکمیل نشده است(The last backup could not be completed)”
یا
” پشتیبان گیری iCloud با موفقیت انجام نشد، یک مشکل مانع پشتیبان گیری iCloud می شود(iCloud Backup Failed.There was a problem enabling iCloud Backup) .”
یا
“فضای ذخیره سازی کافی نیست. از این آیفون نمی توان بک آپ گرفت زیرا به اندازه کافی فضای ذخیره سازی iCloud در دسترس نیست(Not Enough Storage. This iPhone cannot be backed up because there is not enough iCloud storage available). “

اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید و این پیغام های خطا را دریافت کرده اید، اینجا برایتان راه حلی ارائه می دهیم:
برای بازنشانی تنظیمات شبکه اینترنت خود مراحل زیر را دنبال کنید:
Settings > General > Reset > Reset Network Settings
باید بگوییم که پس از این مراحل کانکشن های وایرلسی که تا کنون به آن متصل بودید، از حافظه پاک شده و باید دوباره به آنها اتصال یابید.
برای حذف بک آپ قدیمی تری که اکنون دیگر به آن نیاز ندارید مراحل زیر را دنبال کنید:
Settings > iCloud > Storage > Manage Storage
در صورتی که نسخه جدیدتری از ios هم برای به روز رسانی وجود دارد، دستگاه خود را ارتقاء دهید.
پس از آن نیاز به تنظیم مجدد دستگاه است، با نگه داشتن همزمان دکمه اصلی پایین دستگاه و دکمه پاور، آن را ریستارت کنید.(اگر با ریستارت آیفون یا آیپد خود نا آشنایید بهتر است بدانید که ملزمید این دو دکمه را تا زمانی که صفحه نمایش شما سیاه می شود و سپس لوگوی آیفون نمایان می شود نگه دارید)
حال احتمالا مایلید که از طریق آیتیونز بک آپ بگیرید. مراحل زیر را دنبال کنید:
Settings > iCloud > Storage > Manage Storage سپس دستگاه خود را انتخاب کنید و برای چند ثانیه صبر کرده (قبل از اینکه ادامه دهید، گزینه های پشتیبان گیری باید به طور کامل بارگذاری شوند). پس از آن روی حذف پشتیبان گیری(Delete Backup) ضربه بزنید. بعد ازاینکه نسخه بک آپ قبلی شما حذف شد، مراحل زیر را دنبال کنید:
Settings > iCloud > Back up سپس گزینه iCloud Backup را خاموش و سپس دوباره روشن کنید. بعد روی Back Up Now ضربه بزنید.

.

منبع: appletoolbox


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بسیار بسیار ممنون ??????

    پاسخ