;
coinex

اپل واچ هرمس: ساعتی هوشمند با بند چرم دست ساز

اپل واچ هرمس. این ساعت در سه سبک از بند چرمی که همه ی آنها ساخته ی دست هرمس در فرانسه می باشد، در دسترس قرار می گیرد.

اگرچه آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس به عنوان ستاره های رویداد اپل بودند، با این حال این شرکت زمانی را برای به صحنه آوردن اپل واچ اختصاص داد. گذشته از اعلام واچ او اس ۲ (Watch OS 2) و بیان این که این ساعت به زودی عرضه می شود، که در نهایت این کار را هم انجام داد، این شرکت از همکاری خود با هرمس (Hermes) –یک شرکت مد چرم مستقر در فرانسه- برای ایجاد یک نسخه ی ویژه از فولاد ضد زنگ اپل واچ پرده برداری کرد.

اگر شما از نظر مالی برای صرف مقدار زیادی پول برای اپل واچ هرمس (Apple Watch Hermes) آماده هستید، باید بگوییم که این گوشی امروز به منظور خرید در دسترس قرار گرفته است.

این ساعت در سه سبک از بند چرمی که همه ی آنها ساخته ی دست هرمس در فرانسه می باشد، در دسترس قرار می گیرد. این اپل واج هرمس در هر نقطه با قیمتی بین ۱۱۰۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار بسته به بند خاصش موجود می باشد.

شما می توانید این اپل واچ را به همراه یک بند Single Tour به قیمت ۱۱۰۰ دلار دریافت کنید، که اساسا یک نسخه ی Classic Buckle از هرمس می باشد. این نسخه ی ۴۲ میلی متری از بند سینگل تور در رنگ های مشکی یا قهوه ای و نسخه ی ۳۸ میلی متری آن در رنگ قرمز هم موجود می باشند.

اگر حتی شما به دنبال ساعتی هستید که در بند آن چرم بیشتری کار رفته باشد، می توانید اپل واچ هرمس با بند دابل تور(Double Tour) را به قیمت ۱۲۵۰ دلار دریافت کنید. همانطور که از نام آن هم مشخص است، کاربر می تواند بند این ساعت را دوبار دور مچ دست خود بپیچد. این بند هرمس دابل تور در رنگ های طوسی، قهوه ای، قرمز یا آبی موجود می باشد.

گران قیمت ترین نسخه ی هرمس از اپل واچ، ۱۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده است که با یک بند قهوه ای Cuff عرضه می شود و به نظر تقلید شده از یک دستبند چرم می باشد.

توجه داشته باشید که این نسخه ی ویژه از اپل واچ هرمس تنها در بعضی از فروشگاه های منتخب اپل (اپل استور)، هرمس استور یا در تعداد انگشت شماری از فروشگاه های لاکچری در دسترس قرار می گیرد.

نظر شما درباره ی اپل واچ هرمس چیست؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر