;
coinex

گوگل، یوتیوب را برای iOS بروزرسانی می کند

اگرچه یوتیوب به عنوان یک شرکت تابعه ی گوگل شناخته شده است اما باید گفت که اولین مشتری یوتیوب بر روی گوشی های هوشمند بر روی OG آیفون اپل بوده است. اگر شما حافظه ی خوبی داشته باشید احتمالا به یاد می آورید که یک آگهی اپل برای ترویج مشتری یوتیوب بر روی این گوشی اجرا شد. بولداگ روی یک اسکیت بورد را به یاد می آورید؟ صدایی که از گوینده ضبط شده بود می گفت "شما با یافتن قابلیت هایی که بر روی یوتیوب یافت می شود شگفت زده خواهید شد. اما هنگامی که آن را بر روی گوشی خود اجرا کنید، شگفت زده تر خواهید شد."

اگرچه یوتیوب به عنوان یک شرکت تابعه ی گوگل شناخته شده است اما باید گفت که اولین مشتری یوتیوب بر روی گوشی های هوشمند بر روی OG آیفون اپل بوده است. اگر شما حافظه ی خوبی داشته باشید احتمالا به یاد می آورید که یک آگهی اپل برای ترویج مشتری یوتیوب بر روی این گوشی اجرا شد. بولداگ روی یک اسکیت بورد را به یاد می آورید؟ صدایی که از گوینده ضبط شده بود می گفت “شما با یافتن قابلیت هایی که بر روی یوتیوب یافت می شود شگفت زده خواهید شد. اما هنگامی که آن را بر روی گوشی خود اجرا کنید، شگفت زده تر خواهید شد.”

یوتیوب مدت زمان زیادی بر روی برنامه ی iOS  با iOS 6 Beta 4 نبود و از این رو کسانی که می خواستند بیشتر این برنامه را ببینند مجور بودند که این برنامه را از اپل اپ استور دانلود کنند. با اینکه معامله ی بزرگی صورت نگرفت ولی در واقع، این حرکت به امور مالی گوگل کمک فوق العاده ای کرد. امروز این برنامه ی یوتیوب یک بروزرسانی برای آی او اس (iOS) دریافت کرد که یک “طراحی مواد” هم که شبیه به گوگل مپ اخیر گوگل می باشد و به منظور وفاداری به اپل به آن اضافه شده است.

این بروزرسانی، این برنامه را به سه بخش تقسیم می کند. اشتراک ها (Subscriptions) – یک لیست از ویدئوهای جدید یوتیوب از حساب های کاربری که شما در آن عضو هستید، می باشد. Home – ویدئوهایی را برای دیدن ارائه می دهد و لیستی از ویدئوهایی را که شما اخیرا مشاهده کرده اید و Accounts – که تاریخی که شما این ویدئوها را مشاهده کرده اید ارائه می دهد، این قابلیت را بعدا مشاهده می کنید و لیست پخش شما را نشان می دهد. همچنین تعدادی از کنترل های حرکتی جدید برای پیمایش بین بخش ها و منوها وجود دارد. این بروزرسانی شامل یک ابزارهای ویرایش درون برنامه ای هم می باشد که برای کسانی که ویدئو های خود را بر روی این سایت آپلود می کنند، مناسب است.

دانلود یوتیوب برای آی او اس از طریق اپل اپ استور به صورت رایگان می باشد. حجم این برنامه ۴۰.۷ مگابایت می باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر