;
coinex

اچ پی، تبلت انوی ۸ نوت را معرفی می کند

تبلت انوی ۸ نوت. اچ پی به صورت رسمی از تبلت ۸ اینچی انوی ۸ نوت (Envy 8 Note) که سیستم عامل ویندوز ۱۰ را اجرا می کند، رونمایی کرد.

اچ پی به صورت رسمی از تبلت ۸ اینچی انوی ۸ نوت (Envy 8 Note) که سیستم عامل ویندوز ۱۰ را اجرا می کند، رونمایی کرد. مشخصات این “مینی تبلت” کم و بیش قبلا به بیرون درز کرده بود و ما در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

صفحه نمایش: صفحه نمایش ۸ اینچی فول اچ دی با صفحه ی کورنینگ گوریلا گلس (Corning Gorilla Glass)

ضخامت: ۷.۷ میلی متری

لوازم جانبی: کیبورد آلومینیومی فول سایز (اختیاری) با یک پایه ی تبلت، قلم استایلوس

دوربین: دوربین عقب ۵ مگا پیکسلی با اتو فوکوس، ویدئوی فول اچ دی (۳۰ فریم در ثانیه). دوربین جلوی ۲ مگا پیکسلی، ویدئوی ۷۲۰ اچ دی (۳۰ فریم در ثانیه)

پردازشگر: پردازنده ی اینتل اتم ایکس۵ (Intel Atom x5)

باتری: عمر باتری ۶ ساعته

ظرفیت ذخیره سازی: ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی (microSD)

صوتی: B&O Play

سنسور: دو میکروفون، سنسورهای درون ساز (احتمالا شتاب سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت)

قابلیت اتصال: کارت خوان میکرو اس دی، پورت میکرو یو اس بی، ورایزون LTE/4G

سیستم عامل: ویندوز ۱۰

کیبورد این دستگاه ۱۰ اینچی است و از خود تبلت بزرگتر می باشد و شاید از نظر ظاهری با هم متناسب نباشند ولی قطعا کار کردن با آن بسیار راحت است. این تبلت همچنین شامل یک ترک پد می باشد که موجب بهبود عملکرد آن می شود.

این شرکت به منظور راحتی برای یادداشت برداری با یک اچ پی اکتیو پن (HP Active Pen) همراه شده است که یک استایلوس می باشد که بنا به گفته ی این شرکت “از نظر وزنی و تعادل از یک قلم واقعی تقلید شده و پاسخگویی بلادرنگ و با دقتی شگفت انگیز را ارائه می دهد.”

مدل پایه ی اچ پی انوی ۸ نوت به قیمت ۳۲۹ دلار به فروش خواهد رسید، در حالی که همین نسخه به همراه داک کیبورد معادل ۴۲۹ دلار خواهد بود. این تبلت از ۸ نوامبر در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد ولی دسترسی جهانی آن هنوز مشخص نیست.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر