;
coinex

جیلبریک iOS 9 توسط هکر های با سابقه منتشر شد

جیلبریک iOS 9 توسط هکر های با سابقه منتشر شد

در چند وقت اخیر اخبار زیادی راجع به امکان جیلبریک کردن iOS 9 به گوش می رسید. حالا به لطف تیم Pangu جیلبریک آخرین نسخه ی iOS، شب گذشته منتشر شد.

این جیلبریک در حال حاضر در دسترس است و مناسب ورژن های 9 تا 9.0.2 iOS می باشد. اما 9.1 iOS  را که هنوز نسخه ی بتای آن در دسترس است و توسط توسعه دهندگان در حال آزمایش است را پوشش نمی دهد. شما برای نصب جیلربریک به یک کامپیوتر ویندوز نیز احتیاج دارید، هر چند که مدتی قبل Pangu نسخه ای را منتشر کرده بود که بر روی کامپیوتر های مک نیز به خوبی کار می کرد.

گفته می شود که جیلبریک iOS 9  بر روی همه ی آیفون ها (حتی آیفون 4 اس)، آیپاد ها، آیپد ها و مینی آیپد ها کار خواهد کرد. Cydia که به نوعی معادل اپ استور است و ترفند جیلبریک ها و برنامه ها را ارائه می دهد، به تازگی پشتیبانی iOS 9 را اضافه کرده است.

جیلبریک کردن راه ورود و نصب نرم افزار های بیشتری را به دستگاه باز می کند که این کار مورد تایید شرکت اپل نیست و به این خاطر این است که این کار باعث شکستن قواعد سفت و سخت شرکت مبنی بر این که سیستم عامل چگونه باید کار کند، می شود. این امر باعث می شود که شما کنترل برنامه ها و این که در پس زمینه چگونه کار کنند را در اختیار داشته باشید.

نصب جیلبریک باعث از بین رفتن گارانتی گوشی شما می شود، اگر چه در صورت نیاز می توانید تنطیمات اصلی را بازیابی کنید. فراموش نکنید که ابتدا از گوشی خود بک آپ تهیه کنید و بعد گوشی تان را در معرض این ریسک قرار دهید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر