;
coinex

یک دستگاه فروش اتوماتیک در ژاپن عکس سلفی می گیرد

یک دستگاه فروش اتوماتیک در ژاپن عکس سلفی می گیرد

گرفتن عکس سلفی موج بی سابقه ای در صفحات اجتماعی رقم زده، اکنون ابزار آلات گرفتن این مدل عکس همیشه همراه بیشتر افراد است، ابزاراتی مثل یک چوب طویل سلفی(مونوپاد)، و دوربینی با زاویه دید عریض، حتی شاید کلاه سلفی نیز به همراه داشته باشند.

یک شرکت تولید نوشابه ژاپنی به نام کیرین، دست به کار شده و از این موج به نفع فروش محصولات خود استفاده کرده است. با این ایده که در حین خرید از بتوانید از خود عکس سلفی بگیرید، ولی این بار نه با ابزار آلات قبلی با دستگاه فروش اتوماتیکی که این شرکت، به منظور خرید و گرفتن عکس سلفی ساخته است.
کیرین، این شرکت محبوب نوشابه ژاپنی، ” ویندینگ ماشین عکاسی” ایجاد کرده است، این اختراع مجهز به یک صفحه نمایش ال سی دی بزرگ و چند دوربین است، که برای مصرف کنندگان امکان گرفتن یک عکس رایگان با زمینه برندهای مختلف، فراهم می کند.
سپس این دستگاه فروش اتوماتیک، به برنامه پیام رسان لاین که یکی از برنامه های پیام رسانی بسیار محبوب آسیا محسوب می شود، متصل خواهد شد، بنابراین شما می توانید تصاویر تازه گرفته شده خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این شرکت با زیرکی، از علاقه مردم به این دست سرگرمی ها استفاده کرده و در نتیجه احتمالا می تواند در بازار ژاپن، کاملا به موفقیت دست یابد.
برای این دستگاه، بسیاری از برنامه های دیگر مانند انتقال تبلیغات ویژه، تبلیغات محلی، و یا هشدار اضطراری وجود دارد. علاوه بر این، رابط کاربری دستگاه هایی که در مقصدهای محبوب گردشگری قرار دارند، شامل زبان انگلیسی، چینی و کره ای نیز می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر