;
coinex

دوجی تی۶ با یک باتری فوق العاده در ماه آینده منتشر خواهد شد

دوجی تی۶. دوجی تی۶ با یک باتری فوق العاده در ماه آینده منتشر خواهد شد

در ماه سپتامبر خبرهایی درباره ی یک گوشی هوشمند اعلام نشده ای به نام دوجی تی۶ (Doogee T6) با یک باتری فوق العاده ی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی شنیدیم و انتظار می رفت که در ماه نوامبر عرضه گردد.  امروز این سازنده، این گوشی را به صورت رسمی و با یک باتری با ظرفیتی که تاحدودی افزایش داشته و به ۶۲۵۰ میلی آمپر ساعت رسیده، معرفی کرد. با این روندی که در میان سازندگان چینی پیش می رود به نظر می رسد که رقابت شدیدی بر روی باتری گوشی های هوشمند در میان آنها وجود دارد. اخیرا هم که مطلع شدیم گوشی اوکیتل کی۶۰۰۰ (Oukitel K6000) با باتری فوق العاده ی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است.

بنا به گفته ی سازنده ی این گوشی، این دستگاه می تواند با یک بار شارژ شدن تا ۱۰۱ ساعت کار کند. با وجود این باتری فوق العاده هنوز هم این گوشی دارای ضخامت ۹.۹ میلی متری می باشد. در حالی که دوجی هیچ یک از مشخصات دیگر این گوشی را ذکر نکرده ولی بنا بر شایعاتی که از قبل در رابطه با این گوشی وجود داشته می دانیم که این دستگاه دارای یک پردازنده ی مدیاتک (MediaTek MT6735) است که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و یک پردازنده ی گرافیکی Mail-T720 MP2 می باشد.  ۲ گیگا بایت رم به همراه ۱۶ گیگا بایت حافظه ی غیر قابل ارتقا داخل این گوشی کار شده است. دوربین عقب آن ۸ مگا پیکسلی و دوربین جلوی آن ۲ مگا پیکسلی می باشد.

این گوشی دوجی تی۶ از شارژ سریع ۲آمپری پشتیبانی می کند و با تخلیه ی شارژ آن قادر به تامین توان دستگاه های دیگر نیز خواهید بود. دوجی می گوید این گوشی در ماه نوامبر به سرعت منتشر می شود. قیمت و دسترسی به آن هم در همان زمان مشخص می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر