coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت فوتو نوت برای گلکسی نوت ۳

فوتو نوت. اگر شما کاربر گلکسی نوت ۳ هستید، شما هم اکنون می توانید از قابلیت فوتو نوت بهره امن شوید و می توانید آن را فعال کنید.

سامسونگ دو ویژگی جدید را با گوشی گلکسی نوت ۴ (Galaxy Note 4) که در سال گذشته عرضه شد همراه کرد که کاربران گلکسی نوت ۳ (Galaxy Note 3) به آن حسودی کردند و این دو عبارتند از:

• اسمارت سلکت (Smart Select)

• فوتو نوت (Photo Note)

قبلا متوجه شدیم که اسمارت سلکت برای کاربران گلکسی نوت ۳ و بویژه کاربران ورایزون هم عرضه شده است اما از قرار معلوم قابلیت های دیگری هم  برای کاربران گلکسی نوت ۳ در نظر گرفته شده است. درست است: اگر شما کاربر گلکسی نوت ۳ هستید، شما هم اکنون می توانید از قابلیت فوتو نوت بهره مند شوید و می توانید آن را فعال کنید.

فوتو نوت به شما این امکان را می دهد که از متون و تصاویر با هم عکس بگیرید و فورا  با استفاده از برنامه ی ادیتور آن را ویرایش کنید. این قابلیت به دانش آموزان و دانشجویان این امکان را می دهد تا بدون نیاز به نوشتن همه چیزهایی که بر روی تخته سیاه و یا تخته وایت بورد نوشته شده، تصاویر و نوت ها را داشته باشندو از آنها عکس بگیرند. اسکرین رایت (Screen Write) به دانش آموزان این اجازه را می دهد نوت برداری کنند و بر روی متن چاپ شده به عنوان یک کتاب چاپ شده و نه کتاب دیجیتال نکات مهم را برجسته (های لایت) کنند. به راحتی می توان گفت که این یک بیزینس حرفه ای است و دانش آموزان می توانند بهترین ابزار موردنیاز برای یک کلاس درس را بر روی دستگاه گلکسی نوت بیابند.

برای فعال سازی فوتو نوت بر روی گلکسی نوت ۳ مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱) اول از همه برنامه ی اس نوت (S Note) را انتخاب کنید. از آنجایی که این قابلیت “فوتو نوت” نامیده می شود، این حس را القا می کند که شما باید آن را در برنامه ی نوت (Note) سامسونگ پیدا کنید.

۲) هنگامی که شما برنامه را باز می کنید احتمالا یک صفحه ی آموزش سریع برای شما باز می شود که به شما می گوید با این عملگر اس نوت جدید چه کنید. اگر هم به تازگی از این برنامه ی اس نوت بازدید کرده اید ممکن است که این صفحه باز نشود. نماد “+” در قسمت بالا و سمت راست این برنامه را انتخاب کنید. در اینصورت یک صفحه ی خالی با مجموعه ای از گزینه ها را در قسمت بالای آن مشاهده می کنید. نماد فوتو نوت، یک آیکون دوربین کوچک در قسمت بالای این صفحه ی اس نوت می باشد. این نماد در سمت راست آیکون “Text” قرار گرفته است. آن را انتخاب کنید.

۳) با انتخاب آیکون دوربین فوتو نوت، دوربین نوت ۳ شما راه اندازی می شود. شما می توانید از چیز جدیدی عکس بگیرید یا از یک عکس موجود در گالری خود استفاده کنید. همچنین شما می توانید از حالت های خودکارauto یا “A”و یا حالت دستی manual یا همان “M” که در قسمت بالای دوربین راه اندازی شده ظاهر می شود استفاده کنید. هنگامی که شما یک آیتم با کلمات نوشته شده می یابید که می خواهید از آن استفاده کنید، دکمه ی دوربین که بر روی صفحه قرار گرفته را برای گرفتن عکس بفشارید.

۴) بلافاصله بعد از گرفتن عکس شما به صفحه ای راهنمایی می شوید که می توانید عکس را کراپ کنید و یا تغییر اندازه دهید. عکس را تغییر اندازه دهید و سپس “check mark” را در قسمت بالا و سمت راست انتخاب کنید.

۵) بعد از این مرحله، شما می توانید عکس تغییر اندازه داده شده را به صورت پیش نمایش مشاهده کنید. اگر همه چیز از نظرتان خوب بود، چک مارک را بفشارید. حال که اندازه ی  این عکس تغییر داده شده و آماده می باشد، لازم است که این عکس را به منظور ویرایش کردن تبدیل کنید. برای شما ۴ گزینه ی خصوصیات، تبدیل به ویرایش، کراپ و کات ارائه می شود. گزینه ی تبدیل به ویرایش را انتخاب کنید و بر روی چک مارک در قسمت بالا و سمت راست تپ کنید.

۶) هنگامی که این گزینه را می زنید مشاهده خواهید کرد که متن با رنگ مشکی در یک پس زمینه ی سفید ظاهر می شود. حال شما می توانید این تصویر و متن را ویرایش کنید.

در حالی که این برنامه ی فوتو نوت در برنامه ی اس نوت قرار می گیرد، به خاطر داشته باشید که این روند مشابه می تواند با تصاویر انجام شود. این عملگر فوتو نوت جدید برنامه ی پیپر آرتیست (Paper Artist) سامسونگ را برای من تداعی می کند که این امکان را می دهد که تصاویر را با فیلترهای تصویر مختلف رنگ آمیزی کنید.

نظر شما درباره ی این قابلیت فوتو نوت چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر