coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ال جی و اینتل برای تولید یک تراشه روی برد با هم همکاری می کنند

ال جی و اینتل برای تولید یک تراشه روی برد با هم همکاری می کنند

درست مثل سامسونگ، رقیب آن، ال جی نیز یک سازنده گوشی هوشمند است که اجزای زیادی را تولید می کند اعم از صفحه نمایش تا باتری و در داخل گوشی های خود استفاده می کند. با این حال بر خلاف سامسونگ، ال جی تجربه زیادی در طراحی چیپ ست خود ندارد.

اگر چه این شرکت در سال گذشته با ساخت یک تراشه روی بردی به نام LG Nuclun ، سعی داشت شانس خود را امتحان کند، ولی اولین تراشه تولیدی آن برای گوشی های هوشمند از نظر کارایی و توان مصرفی بسیار بد عمل می کرد. در این راستا، ما می خواهیم راجع به شایعه های اخیر از کشور خانه ال جی، کره جنوبی صحبت کنیم، مبنی بر اینکه این شرکت قصد همکاری با اینتل برای ساخت تراشه گوشی های هوشمند را دارد.
این گزارش به نقل از یک اینسایدر ناشناس صنعت، است، او می گوید که ال جی و اینتل از اوایل سال جاری در حال مذاکرات بوده اند، اما به تازگی همکاری خود را به مرحله بعدی سوق داده و توسعه مشترک آنها آغاز شده است. متاسفانه هیچ جزئیات دیگر در مورد میزان این همکاری بین اینتل و ال جی وجود ندارد. به طور خاص، ما بیشتر علاقه مند به دریافت این موضوع هستیم که آیا همکاری اینتل و ال جی شامل سری دوم تراشه LG Nuclun یعنی LG Nuclun 2  می شود و یا یک سری تراشه های تلفن همراه جدید تولید می کنند.
این اولین بار نیست که ما در مورد پیوستن نیروهای اینتل و ال جی برای کار بر روی یک تراشه روی برد تلفن همراه اخباری می شنویم. اخیرا در شایعه ای ادعا می شد که تولید LG Nuclun 2 به این دلیل تاخیر داشته که ال جی قصد دارد به ادغام رادیو XMM 7360 LTE- A اینتل، با آن به پردازد. حتی علاوه بر این، گزارشی از آسیا ادعا می کرد که این تراشه ممکن است با تکنولوژی 16 نانومتری یا 14 نانومتری TSMC اینتل ساخته شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر