;
coinex

اولین فصل از بازی Telltale Games-Game of Thrones رایگان شد

اولین فصل از بازی Telltale Games-Game of Thrones رایگان شد

تا فصل بعدی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) هنوز خیلی زمان باقی است، بنابراین احتمالا شما از اضطراب و هیجان اتفاقات بعدی از سریال مورد علاقه خود، رنج می برید. انتشار کتاب بعدی نیز هنوز نامعلوم است، بنابراین تنها راه چاره، بازی کردن یک گِیم بر اساس این کتاب یا سریال است.

اگر شما در فکر سری بازی های Telltale Games-Game of Thrones game بوده اید(آن را از دست ندهید!)، در حال حاضر می توانید شانس خود را برای آن را امتحان کنید، زیرا آنها قسمت اول، تحت عنوان Iron From Ice ، را رایگان کرده اند(امیدواریم برای همیشه این رایگان باشد).
اگر با نسخه Telltale Games بازی تاج و تخت آشنا نیستید، باید بدانید که به جای کتاب بیشتر بر اساس ویژگی ها و خصوصیت های سریال ساخته شده است. و در حالی که تقریبا در همان فضا و همان زمان، می باشد، ولی این یک داستان کاملا متفاوت در مورد یک خانواده “افسانه ای” از House Forrester است که در میان Westeros craziness گرفتار شده اند. حتی شخصیت ها هم در کتاب و یا در سریال وجود ندارند. ولی صدا پیشگی آنها با شخصیت های واقعی است. اگر تا کنون این بازی را به دلیل قیمت آن (هر قسمت 4.99 دلار) امتحان نکرده اید، اکنون که قسمت اول رایگان می شود، شانس خود را برای دیدن آنچه که به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده امتحان کنید.
البته قسمت رایگان، بخشی از طرح و برنامه Telltale Games برای وابسته کردن مردم به بازی است، از طرفی آنها قسمت 6 و نهایی بازی تاج و تخت را معرفی کرده اند، که در 17 نوامبر(26 آبان) منتشر خواهد شد، (برای این بازی، فصل 6 سریال هنوز منتشر نشده) اسم این فصل بازی، the Ice Dragon، است که با صدای خود بازیگران سریال، مثلا امیلیا کلارک (دنریس تارگرین)، ناتالی دورمر (مارجری تایرل) و Iwan Rheon (رمزی اسنو) صدا پیشگی می شود.
در حالی که در انتظار قسمت بعدی این سریال می باشید، می توانید به صورت رایگان شروع به بازی قسمت اول کنید. می توانی این قسمت را از Google Play دانلود کرد، البته به جز قسمت اول برای دیگر قسمت ها ملزم به پرداخت 4.99 دلار، می باشید. اگر تمام 6 بازی را یکجا بخرید می توانید 15٪ تخفیف دریافت کنید.

.

منبع: androidcommunity


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر