;
coinex

گوگل پلی قابلیت احراز هویت با اثر انگشت را برای خرید کردن اضافه می کند

اثر انگشت برای خرید کردن. گوگل پلی قابلیت احراز هویت با اثر انگشت را برای خرید کردن اضافه می کند

همراه با طراحی مجدد و جدید فروشگاه گوگل پلی برای مطابقت کردن بهتر با استایل اندروید ۶ مارشمالو، این بازار دیجیتالی برای فراهم کردن امکان تایید کردن خرید با اثر انگشت بروزرسانی شده است. البته، این عمل نیاز به این قابلیت دارد که دستگاه کاربران سنسور اثر انگشت را داشته باشد و همچنین اندروید مارشمالو را اجرا کند. این قابلیت با تاچ آی دی اپل – که دو سال پیش با توانایی تصدیق کردن خرید به جای وارد کردن رمز عبور در اپ استور عرضه شد- قابل مقایسه می باشد.

متاسفانه برای کاربران اندرویدی در واقع تنها دو دستگاه وجود دارد که با معیارهای خرید با اثر انگشت مطابقت می کند و آن دو دستگاه هم نکسوس 6P از هوآوی و نکسوس 5X از ال جی می باشد. یک گوشی دیگر هم که اندروید ۶ را اجرا می کند ال جی جی ۴ (LG G4) است که متاسفانه این گوشی هم بدون اسکنر اثر انگشت می باشد.

 اگر شما دارنده ی یک گوشی هوشمند جدید نکسوس 6P و یا نکسوس 5X هستید، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که گزینه ی Fingerprint Authentication  را در تنظیمات گوگل پلی، زیر User Controls روشن کنید. این تنظیمات به صورت پیش فرض خاموش است، اما این کار به این منظور است که امنیت خیلی بیشتری ارائه دهد و همچنین لازم به ذکر است که این برنامه به فرایند خرید هم سرعت می بخشد.

سنسور اثر انگشت این دستگاه 5X بسیار خوب اجرا شده است با این وجود قرار گرفتن آن در قسمت پشت و زیر دوربین تا حدی غیر عادی است. این قابلیت می تواند به سرعت این گوشی را آنلاک کند و همراه با خرید از فروشگاه گوگل پلی با سرویس پرداخت موبایل گوگل پی استفاده می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر