coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی می 5 با یک صفحه نمایش لمسی با قابلیت فورس تاچ

شیائومی می 5 با یک صفحه نمایش لمسی با قابلیت فورس تاچ

اطلاعات و مشخصات گوشی شیائومی می 5 در این فصل، به بهترین شکل محفوظ ماند، آنجا که اطلاعات معتبر و قابل استنادی در مورد مشخصات سخت افزاری، قیمت یا تاریخ انتشار آن وجود نداشته است. برخی از مشخصات و گمانه زنی ها نشان می دهد که اندازه نمایشگر آن 5.2 اینچی، است و مجهز به تراشه اسنپ دراگون 820 و یا Helio X20، می باشد.

در این راستا اطلاعات شایعه شده جالبی در مورد ویژگی های اضافی آن وجود دارد، به طور مثال حضور احتمالی تکنولوژی حسگر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در این گوشی شایعه شده است. در حال حاضر نیز، بنا بر گزارشات دیگری که به بیرون درز کرده، از قرار معلوم این گوشی با صفحه نمایش حساس به فشار، معروف به فن آوری فورس تاچ، شبیه به آنچه که اپل به عنوان تاچ سه بعدی در آیفون های جدیدش ارائه داده است، همراه خواهد بود. همانطور که می دانید این قابلیت این امکان را فراهم می کند که سنسورهای روی صفحه نمایش بین یک تب آرام و تب قوی تفاوت قائل شوند، پس از آن باتوجه به الگوریتم های موجود در رابط کاربری به هر کدام واکنش های متفاوتی نشان می دهد.
گفته شده که کمپانی شیائومی نیز یک تکنولوژی مشابه را اختراع کرده و در گوشی های آینده خود، استفاده می کند. بنابراین خیلی سخت نیست که حدس بزنیم که پرچمدار بعدی آن، شیائومی می 5 مجهز به این فناوری خواهد بود. سامسونگ نیز پتنت یک صفحه نمایش حساس به فشار را به ثبت رسانده است، و دیگران هم به احتمال زیاد این روند را پیش خواهند گرفت، بنابراین شیائومی نمی خواهد از این ماجرا به دور باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر