;
coinex

میتسوبیشی از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تمرکز حواس راننده ها استفاده می کند

میتسوبیشی از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تمرکز حواس راننده ها استفاده می کند

بدون شک وسایل نقلیه بدون سرنشین نقش عظیمی در آینده ی خودرو سازی ایفا خواهند کرد، اما تا تحقق آن، اطمینان از امنیت راننده ها در جاده از اولویت های شرکت های خودروسازی است.

تولیدکنندگان ژاپنی میتسوبیشی الکتریک، یکی از گروههای فرعی میتسوبیشی، معتقد هستند برای حفظ تمرکز راننده کارهای بیشتری میتوان انجام داد، به همین دلیل تکنولوژی جدیدی را توسعه می دهند که می تواند حواس پرتی یا خستگی راننده را تشخیص دهد.
برای اولین بار در صنعت خودروسازی، میتسوبیشی الکتریک از ماشینی فراگیر استفاده می کند که توانایی یادگیری الگوریتم های لازم برای آنالیز کردن اطلاعات وسیله نقلیه (مانند سرعت و نحوه رانده شدن) و همچنین حالات راننده ( ماننده ضربان قلب و گرایش سر) را دارد و می تواند هر امکانی را پیشبینی کند. این تکنولوژی با استفاده از اطلاعاتی که از سفرهای قبلی گردآوری کرده، دائما یک “رانندگی عادی” را با پیشبینی های الگوریتمی یک رانندگی درست و مناسب مقایسه می کند، و فورا راننده ها را از بی احتیاطیشان مطلع می کند.

پردازش اطلاعات مفید و موثر در تکنولوژی ماشین فراگیر میتسوبیشی پیشرفت و پسرفتهایی دارد،
پردازش اطلاعات مفید و موثر در تکنولوژی ماشین فراگیر میتسوبیشی پیشرفت و پسرفتهایی دارد، به همین دلیل سیستم با مقایسه ی الگوریتم های قدیمی تر و یک شبکه ی مرکزی سه لایه، خطاها و اشکالات پیشبینی های رانندگی را تا 66 درصد کاهش داده است.
این شرکت قصد دارد اواخر همین ماه در نمایشگاه توکیو موتورز از این تکنولوژی پرده برداری کند که می تواند باعث ایجاد موج جدید در راننده های هوشمند واحد های نصب شده در اتومبیلهای نسل جدید 2019 و بعد از آن شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر