;
coinex

الفون، یک گوشی هوشمند جدید با قابلیت های بسیار خوب ارائه می دهد

الفون. الفون یک گوشی هوشمند جدید با قابلیت های بسیار خوب ارائه می دهد

شاید الفون (Elephone) در میان فروشندگان گوشی هوشمند رده بالای چینی جایگاهی نداشته باشد، اما این شرکت در مجموعه ی خود برخی ویژگی های جالبی را قرار داده است، از جمله P5000 (یک بسته با باتری عظیم ۵۳۵۰ میلی آمپر ساعتی)، یا P8000 (که یک سری قابلیت های بسیار خوب را با قیمت حدود ۲۰۰ دلار ارائه می دهد). جدیدترین گوشی هوشمند الفون به نام Vowney هم توجه ما را به خود جلب کرده است، چرا که این گوشی با قابلیت های رده بالایی می آید اما قیمت آن زیاد نیست.

حال به این قابلیت ها می پردازیم! اولین نکته ای که باید بگوییم این است که این گوشی اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند. Vowney یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن کوآد اچ دی (۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی) را به نمایش می گذارد و از یک پردازنده ی۶۴ بیتی و ۸ هسته ای مدیاتک (MediaTek MTK6795) و یک رم ۴ گیگابایتی بهره می برد. این دستگاه از اتصال LTE پشتیبانی می کند و قابلیت های دیگری از جمله پشتیبانی از دو سیم کارت، NFC، یک اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از کارت میکرو اس دی را ارائه می دهد. دوربین عقب این گوشی ۲۱ مگاپیکسلی و ساخت سونی می باشد که دارای تشخیص فاز فوکوس خودکار و ضبط ویدئوی 4K است، در حالی که دوربین جلوی این دستگاه ۸ مگا پیکسلی است. ابعاد این گوشی ۹.۵×۷۶.۸×۱۵۳ میلی متر و وزن آن ۱۵۶ گرم است و دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

قاب اطراف صفحه نمایش این گوشی به نازکی اولین تصویر تبلیغی آن که در زیر آورده ایم است. تصاویر دیگری از نما و بدنه ی این گوشی آورده ایم که در زیر می توانید آنها را مشاهده کنید. راجع به قیمت و دسترسی به این گوشی هم باید بگوییم که این گوشی را می توانید از طریق وب سایت بین المللی الفون و با قیمت فقط ۲۸۹.۹۰ دلار پیش خرید کنید و ارسال آن هم از ۲۰ نوامبر شروع می شود.

اوایل امسال شنیدیم که الفون در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند رده بالا با قابلیت هایی نظیر پردازنده ی اینتل و یک صفحه نمایش کواد اچ دی، اسکنر اثر انگشت و رم ۴ گیگابایتی است، اما از آن به بعد دیگر هیچ صحبتی از این چنین دستگاهی نشده است. شاید هم این گوشی Vowney از یک نوع پردازنده ی دیگری به نام اینتل بهره مند شود.

قاب اطراف صفحه نمایش این گوشی به نازکی اولین تصویر تبلیغی آن که در زیر آورده ایم نیست.

 تصاویر دیگری از نما و بدنه ی این گوشی آورده ایم که در زیر می توانید آنها را مشاهده کنید.

 دوربین عقب این گوشی ۲۱ مگاپیکسلی و ساخت سونی می باشد که دارای تشخیص فاز فوکوس خودکار و ضبط ویدئوی 4K است، در حالی که دوربین جلوی این دستگاه ۸ مگا پیکسلی است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر