;
coinex

اگر می خواهید درآمد بیشتری داشته باشید یا مهارت های خود را افزایش دهید، بهتر است این زبان برنامه نویسی را بیاموزید

اگر می خواهید درآمد بیشتری داشته باشید یا مهارت های خود را افزایش دهید، بهتر است این زبان برنامه نویسی را بیاموزید

کدگذاری یا برنامه نویسی بسیار جالب است. از پیدایش آن باخبر نیستیم اما یکی از حقایق سال 2015 محسوب میشود. حتی کریس بوش یکی از ده نفر برتر در ان بی ای با درآمد سالانه معادل 22 میلیون دلار معتقد است همه باید برنامه نویسی را بیاموزند.

مزایای برنامه نویسی بسیار زیاد است، توانایی طراحی صفحات وب، درک درست از اینکه جهان دیجیتال چگونه به اینترنتی که هر روزه با آن سروکار داریم تبدیل می شود و البته داشتن یک رزومه ی کاری با ارزش همه اینها با ورود به دنیای برنامه نویسی قابل دستیابی است. با توجه به برخی مقیاس ها دانستن زبان برنامه نویسی می تواند بیشتر از 80000 دلار به ارزش درآمد بالقوه افراد کمک کند.
اگر می خواهید درآمد خود را بالا ببرید دانش خود را گسترش دهید، یا خود را برای ظهور اجتناب ناپذیر ماشینها آماده کنید، الان بهترین زمان برای یادگیری برنامه نویسی است. اولین قدم ها ممکن است ترسناک باشند، استک سوشال مجموعه ای از دوره های آموزشی را برای کسانیکه می خواهند از یک برنامه نویس آماتور به یک توسعه دهنده ی وب تبدیل شوند گردآوری کرده است.
این مجموعه با معرفی زبان جاوا آغاز میشود، و روند ساختن یک صفحه وب کارامد را از پایه به شما می آموزد. از اینجا کاربران به سطح پیشرفته ی برنامه نویسی جاوا میرسند و می آموزند که چگونه با استفاده از این مهارتها قدرت طراحی وب های بی نقص را دارند. به محض اینکه از پس آموزه های پایه ای جاوا برامدید، دوره ی جی کوئری آغاز میشود، که محبوبترین مدل زبان جاوا در حال حاضر است.
این مجموعه همچنین شامل دستورال عملهای اختصاصی ایجاد وبسایت های موبایل نیز می باشد، این یک مهارت ضروری ست، شاید بد نباشد که بدانید 60 درصد ترافیک اینترنت این روزها مربوط به موبایل هاست.
در حال حاضر این مجموعه 29 دلار به فروش میرسد. اگر به برنامه نویسی علاقه مندید الان زمان مناسبی ست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر