;
coinex

تخفیف اپل واچ در برخی از فروشگاه های اپل

تخفیف اپل واچ در برخی از  فروشگاه های اپل

اگر از علاقه مندان به اپل واچ هستید، ولی به دلیل قیمت بالای آن تا کنون این ساعت هوشمند را خریداری نکرده اید، شاید بد نباشد که بدانید، از دیروز تا 15 نوامبر(24 آبان)، برخی از فروشگاه های اپل این ساعت هوشمند را با 50 دلار تخفیف خرید برای کسانی که یک آی فون همزمان با آن خریداری کنند، ارائه می دهد.

این خبر توسط یکی سخنگویان اپل تایید شده، و همچنین تا کنون این تخفیف، توسط فروشگاه های اپل واقع در کالیفرنیا و ماساچوست ارائه شده است.
شاید 50 دلار خیلی رقم قابل توجهی نباشد ولی قبول کنید برای کسانی که قصد خرید هر دو این دستگاه ها را دارند فرصت خوبی است. در واقع این یک معامله برای کسانی است که به دنبال خرید ساعت هوشمند اپل هستند، و از طرفی به این دلیل که این ساعت باید با آی فون 5، آیفون 5S، آیفون 6، آیفون 6، آیفون 6S یا آیفون 6S پلاس سازگار، تا قابلیت های آن کامل شود، در این صورتی که این افراد به خرید یک گوشی هم نیازمند باشند، خرید گوشی دلخواه در کنار این ساعت با 50 دلار تخفیف، شاید معامله بدی برایشان نباشد. فقط در نظر داشته باشید که در این معامله مدل های رده بالای اپل واچ، و یا اپل واچ هرمس، پوشش داده نمی شوند. با این تخفیف ویژه، ارزان ترین مدل اپل واچ اسپورت به قیمت 299 دلار می رسد.
اپل تا کنون هیچ اطلاعی از اینکه آیا قصد گسترش این معامله به دیگر فروشگاه اپل را دارد، نداده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر