coinex
راهنمای خرید تکراتو

روش رشد کسب و کار با دستیاران مجازی

روش رشد کسب و کار با دستیاران مجازی

چالش و تمرکز هیجان انگیز موسس یک استارتاپ ( کارآفرین) بعد از پشت سر گذراندن مراحل اولیه، این خواهد بود :” چگونه کسب و کارم را گسترش دهم.”

توسعه ی تجارت از طرق مختلف، انواع مراحل استارتاپ را نمایان می کند، اما این بار با اهداف، خطرات و نقطه نظر متفاوت.  در این مرحله موسس و کارآفرین توان مالی لازم برای مواجهه با ریسک های بزرگ را ندارد بنابراین باید با هدف و استراتژی مشخصی در این مرحله گام بردارد. بهترین گزینه؟ خلق یک دستیار مجازی برای فراهم آوردن انواع مزایا است:
1. بودجه خود را در نظر داشته باشید
کاهش هزینه اولین دلیل رو آوردن مردم به دستیاران مجازی است. بنابراین لازم نیست مبلغی مضاف بر هزینه های معمول مانند پهنای باند اینترنت ، برق و اجاره اختصاص دهید . برآورد می شود که استخدام دستیار مجازی تا 40 درصد هزینه ای کسب و کار شما را کاهش می دهد ؛ که می تواند پس اندازی باشد در بودجه بندی برای سایر ابعاد تجارت شما، مانند کمپین بازاریابی دیجیتال، و حتی یا می توانید سیستم اجرایی تان را آپگرید کنید.
2. تجارت خود را افزایش دهید
اگر منابع مالی شما نشان می دهد که حجم تجارتتان به طور ثابت و مستمر در حال افزایش است، اما زمان زمان تحویل رو به کاهش است زمان آن رسیده که کارتان را افزایش دهید.
مقیاس گذاری برای آن نیازمند نیروی انسانی ست که حجم کار در حال افزایش را با هم منطبق کنند. در این برهه از زمان، جلوگیری و ممانعت از روند پیشرفت کار از طریق خدمات ضعیف یا کسری بودجه، بدترین اتفاق ممکن است. بنابر این، افراد بیشتری اضافه خواهید کرد، اما هزینه های متفاوت استخدام کارمندان تمام وقت، چالش پیش روی شماست که با دستیار مجازی قابل حل است.
دستیاران مجازی علاوه بر اینکه هزینه های رو به رشد شما را کاهش می دهند، تجارت شما را منعطف تر می کنند. چگونه؟
دستیاران مجازی برنامه زمانبندی کاری ندارند، می توانید آنها را در شیفت های مختلف برای بخش هایی که توجه بیشتری نیاز دارند به کار بگیرید.
لازم نیست برای آموزش آنها وقت صرف کنید چرا که آنها تجربه و کفایت لازم برای تکمیل کار را دارند
از آنجایی که دستیاران مجازی مقطعه ای فعالیت می کنند به راحتی قابل جابه جایی و جایگزینی هستند.
رشد کسب و کار با کمک گرفتن از آژانس های دستیاران مجازی بهترین گزینه ی شماست چرا که پرسنل آن به خاطر تجارب و نمره هایی که از کاربران قبلی گرفته اند انتخاب می شوند. اگر نتیجه ی کار موثر نباشد، آژانس ها به راحتی می توانند دستیار فعلی شما را جایگزین کنند.
3. تجارت خود را منظم کنید
ضعف چشمگیر اکثر موسسان مشکل بی نظمی آنهاست. این مساله الزاما یک کمبود محسوب نمی شود، مساله اینجاست که با حجم کاری بالا، نیاز به سازماندهی اغلب بوجود می آید، در واقع در این حالت سازمان دهی، مشوق سودمندی بهتر می شود.
خوشبختانه چیزی که ممکن است ضعف شما در یک سازمان باشد ، نقطه ی قدرت یک دستیار مجازیست. مخصوصا در حالتی که تجربه ی یافتن بهترین بدنه برای سیستمی را داشته باشد که می تواند به تجارت شما نظم ببخشد. اگر در زمینه ی تکنولوژی تازه کار هستید، دستیار مجازی می تواند یک محیط کاری مجازی برای شما تنظیم کند که در آن همه چیز از مدیر پروژه و نشر فایل ها گرفته تا مدیریت زمان و برقراری ارتباط ، انجام شده است.
محل کار مجازی ، ایجاد نمایندگی و شعبه، و همینطور پیگیری عملکرد و همکاری مداوم با تیم مجازیتان را آسانتر م یکند. می توانید کار بیشتری انجام دهید همزمان با اینکه خطر اشتباهات را نیز کاهش داده اید.
4. برای فعالیتهایی با الزام کمتر نماینده ایجاد کنید
دلیل دیگر برای به کار گرفتن دستیار مجازی آزاد کردن خود از کارهای غیر ضروری ست. مانند
پوشش کامل خطوط تلفن
فیلتر کردن ایمیلها
مدیریت زمان و تقویم
هماهنگی قرارهای ملاقات
بروزرسانی CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری)
مدیریت رسانه های اجتماعی
آماده سازی لیست پرداختها
دفتر داری
اگرچه ممکن است شما توانایی انجام تمام کارهای لیست شده را داشته باشید، قطعا زمان کافی نخواهید داشت ، و حتی اگر زمان داشته باشید بهتر است آن را صرف کارهایی کنید که نیاز به نظارت و مشارکت مستقیم شما دارد ، یا به افزایش درآمد زایی در شرکت کمک میکند.
5. روی تخصص سرمایه گذاری کنید
دستیاران مجازی منشی یا دستیار شخصی نیستند. پس از گذر سالها با رشد نیاز بهینه کردن هزینه ها، و افزایش اهمیت اینترنت در منطقه ی تجارت جهانی ، صنعت دستیار مجازی نیز متحمل دگرگونی هایی شده است. مخصوصا زمانیکه این صنعت درهای خود را برای تخصص های متفاوت و توانایی های تکنیکی گشود، تا بتواند تقاضاهای گسترده را با هم همساز کند. در حال حاضر دستیاران مجازی برای تخصصهای زیر در دسترس هستند
طراحی و گسترش صفحات وب
SEO (بهینه سازی موتور جستجوگر)
خدمات مدیریت مضمون (CMS)
بازاریابی دیجیتال
بلاگ سازی
نرم افزار نویسی
رونویسی پزشکی ، قانونی و صوتی
خدمات ترجمه
مدیریت دفتر دارایی
امنیت و حفاظت از اطلاعات
تحقیقات بازار
این تنها لیست کوتاهی از ویژگیهای تقاضا شده است. و نشان می دهد برای ایجاد تیمی از دستیاران مجازی برای تحت پوشش گرفتن مراتب متفاوت کار شما انتخاب های زیادی وجود دارد.
6. یک مشارکت استراتژیک ایجاد کنید
یک تصور غلط رایج در مورد دستیاران مجازی این است که این ها صرفا متخصصان موقت هستند. به محض اینکه کار شما رو به راه شود شما را ترک خواهند کرد. اما حقیقت اینطور نیست. در نظر داشته باشید که دستیاران مجازی تجارتت مخصوص به خود را دارند. آنها هم مانند شما قصد دارند قلمرو خود را افزایش دهند، بنابراین باید بسیار فراتر از انتظارات ظاهر شوند تا بتوانند کاربری شما را حفظ کنند.
منابع مشترک نیازمند همکاری استراتژیک است. زمانیکه با دستیار مجازی خود کار می کنید او را در پروسه ی خود شریک کنید. آشنا کردن او با فرهنگ خودتان زمینه ای مجازی برای به اشتراک گذاشتن نظرات را فراهم می کند. همکاری ابزار قدرتمندی ست که تجارت شما را گسترش می دهد. زمانیکه هر دو طرف برای هدف مشترکی تلاش می کنند نتیجه ی مورد نظر حاصل می شود.
در نظر داشته باشید که دستیار مجازی تحت قرارداد شما نیست که از طریق اینترنت پروژه های شما را انجام دهد. استفاده ی صحیح از دستیار می تواند همچون شمشیر دولبه سلاح مخفی شما باشد. این سیستم ضمانت می کند که هزینه های شما را کاهش دهد در عین اینکه از کیفیت محصول شما نمی کاهد. در حقیقت دستیار شما تشریحا بهره وری شما را افزایش می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: entrepreneur


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر