;
coinex

اولین برنامه عکاسی وان پلاس برای اندروید و iOS

اولین برنامه عکاسی وان پلاس برای اندروید و iOS

شرکت وان پلاس قصد دارد به جهان نشان دهد که فعالیت هایش بیش از تولید گوشی است، و ایکه فقط یک فروشنده اندرویدی نیست. از این رو، امروز، این شرکت اولین برنامه خود را که قابل اجرا روی اندروید و iOS است، منتشر کرد.

این برنامه به نام Reflexion، برنامه جدیدی است، که با توجه به گفته وان پلاس، “در مورد کاوش تضاد و هماهنگی در لحظات روزمره است.” به بیان دقیق تر، این یک برنامه عکاسی است که می تواند هم زمان تصاویر را از دوربین جلو و دوربین عقب گوشی شما گرفته و برای ایجاد یک “بازتاب منحصر به فرد” استفاده کند، نشان دادن هر دو سوژه در یک قاب، آنچه که شما شاهد آن هستید و تصویر خود شما، باید رفلکس جالبی باشد.
این برنامه جدید به شما این امکان را می دهد که اثر هنری که با خلاقیت متشکل از رفلکس دو سوژه در یک قاب، ایجاد کرده اید، در صفحات اجتماعی خود، از جمله اینستاگرام، فیس بوک و توییتر به اشتراک گذارید. همه کاری که این برنامه می کند از طریق چیزی است به نام “رابط کاربر نور” البته، این برنامه هیچ مورد پیشگامانه ای خلق نکرده است، اما با این حال نباید او را متهم به تلاش برای فریب کاربران کنیم، تلاش او در راستای ایجاد نرم افزار و به خصوص نسخه ios چشمگیر است.
این برنامه وان پلاس را می توان به صورت رایگان از طریق Google Play و App Store دریافت کرد. (برای دانلود آن به لینک های زیر مراجعه کنید) آیا شما نیز قصد امتحان این برنامه را در گوشی های هوشمند خود دارید؟

دانلود Reflexion:

دانلود نسخه ios

دانلود نسخه اندرویدی

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر