;
coinex

هم اکنون صندوق ورودی جیمیل دارای دکمه های “پاسخ هوشمند” سریع می باشد

پاسخ هوشمند. هم اکنون صندوق ورودی جیمیل دارای دکمه های "پاسخ هوشمند" سریع می باشد

این هفته، یک روش خیلی سریع برای پاسخ به ایمیل ها با یک دکمه ی “اسمارت ریپلای” یا همان پاسخ هوشمند در جیمیل معرفی خواهد شد.  این سیستم به شما این امکان را می دهد که از میان تعدادی از پاسخ های از پیش ساخته پاسخ را انتخاب کنید و یا همان لحظه پاسخ دهید. به طور مثال، اگر از شما درباره ی یک سند پرسیده شود، پاسخ هوشمند شما ممکن است این باشد که “اجازه دهید یک نگاهی بیندازم” و یا “این را برای شما خواهم فرستاد”. حال بسته به پاسخی که شما می خواهید بدهید این می تواند پاسخ کامل شما باشد و یا فقط در حد یک پاسخ سریع باشد.

اگر Inbox by Gmail یک روش سریع برای دیدن و سازماندهی ایمیل ها باشد، پس Smart Reply (داخل اینباکس بای جیمیل) یک روش سریعتر برای پاسخ دادن به ایمیل ها می باشد. اگر همینطور پیش برود ممکن است گوگل حتی ذهن ما را هم بخواند و با خواندن چیزی که در ذهن ماست به ایمیل ها پاسخ دهد. (البته این فقط در حد یک شوخی است)

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، هنگامی که یک شخص از شما درباره ی ارسال یک  سند و مدرک برای یک نرم افزار جدید سوال می پرسد، این سیستم اسملرت ریپلای گزینه های پاسخ سریع برای شما فراهم می کند. پاسخ های سریعی که برای یک شخص در دسترس می باشد،  شامل “بعدا برای شما ارسال خواهم کرد”، “با عرض معذرت من این مدرک را ندارم”، “باید یک نگاهی به اسناد و مدارک بیندازم” است.

با تپ کردن بر روی یکی از این گزینه ها می توانید آن را به متن ایمیل خود اضافه کنید. و به این ترتیب در بسیاری از موارد پاسخ به ایمیل به همین سادگی که در اینجا ذکر شد انجام می شود. این دکمه ها قبل از اینکه شما بخواهید وارد ناحیه ی مربوط به متن شوید، ظاهر می شوند که شما می توانید با استفاده از این روش در وقت خود صرفه جویی کنید و حتی بعد از اینکه یکی از این گزینه ها را انتخاب کردید، می توانید به متن خود اضافه هم کنید.

این سیستم تا آخر این هفته برای کاربران اینباکس بای ایمیل در دسترس قرار می گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر