;
coinex

عرضه ی شارژرهای کوچک لپ تاپ Zolt از ۱۷ نوامبر آغاز می شود

شارژرهای کوچک لپ تاپ Zolt.  Zolt یک شارژر ۷۰ واتی است که به طور چشمگیری از شارژرهای بزرگ لپ تاپ ها کوچکتر و سبک تر می باشد و می تواند تبلت ها و گوشی های هوشمند را از طریق دو پورت یو اس بی شارژ کند.

زولت یک شارژر جدید و کوچک است که برای شارژ لپ تاپ ها طراحی شد ولی می تواند تقریبا تمام دستگاه های دیجیتالی دیگر را شارژ کند. Zolt پس از اینکه اوایل امسال در CES آغاز به کار کرد، در نهایت خود را برای ارسال شارژرهای لپ تاپ کوچک خود در ۱۷ نوامبر آماده می کند. Zolt یک شارژر ۷۰ واتی است که به طور چشمگیری از شارژرهای بزرگ لپ تاپ ها کوچکتر و سبک تر می باشد و می تواند تبلت ها و گوشی های هوشمند را از طریق دو پورت یو اس بی شارژ کند. به نظر می رسد که این شارژر برای لپ تاپ ها و دستگاه های هیبریدی امروزی که در عین حال که به طور مداوم نازکتر می شوند ولی آداپتورهای توانشان تغیر زیادی نمی کند، ایده آل می باشد.

شما می توانید این شارژر را با قیمت ۱۰۰ دلار که قیمت شروع آن از امروز می باشد، و از طریق سایت این شرکت پیش خرید کنید. این شارژر با سرهای مختلفی برای اکثر لپ تاپ ها ارائه می شود اما برای سر لپ تاپ اپل باید ۲۰ دلار اضافی پرداخت کنید.

استیون گیبسون رئیس بازاریابی این شرکت می گوید: این کمپانی چندین سال بر روی تست این شارژر متمرکز بوده است. او ادعا می کند این شارژر اولین دستگاه با UL تایید شده می باشد که می تواند یک لپ تاپ و دو دستگاه موبایل را همزمان شارژ کند. از نزدیکترین رقبای این شرکت می توان Finsix Dart را نام برد که هنوز منتشر نشده است و تنها می تواند یک دستگاه موبایل را به همراه یک یک لپ تاپ شارژ کند. با این که این شارژر زولت با اکثر لپ تاپ های امروزی سازگار است، اما اگر برای شارژ کردن یک دستگاه قدیمی تر که به شارژر ۸۵ واتی نیاز دارد می خواهید از آن استفاده کنید، این دستگاه کار نخواهد کرد.

از برنامه های آینده ی این کمپانی این است که قابلیت شارژ سریع و USB-C را برای مدل های زولت به ارمغان بیاورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر