;
coinex

با استفاده از تکنولوژی روشنایی خیابان SmartPole، در هر مکانی سیگنال های بهتری دریافت خواهید کرد

روشنایی خیابان SmartPole. با استفاده از تکنولوژی روشنایی خیابان SmartPole، در هر مکانی سیگنال های بهتری دریافت خواهید کرد

روشنایی خیابان های لس آنجلس رفته رفته در حال هوشمند شدن هستند. LA اولین شهر در جهان است که از روشنایی خیابان SmartPole فیلیپس بهره برده است که با تکنولوژی ارتباطات بی سیم 4G LTE کاملا یکپارچه مجهز شده است. در مجموع ۱۰۰ SmartPoles عرضه خواهد شد.

نرخ داده های ترافیک تلفن همراه در حال رشد است. فیلیپس انتظار دارد که این مقدار تا سال ۲۰۲۰ به ۹۰۰ درصد افزایش یابد و بنابراین زیرساخت های آن هم برای مدیریت کردن آن باید رشد کنند. با قرار گرفتن این روشنایی ها در خیابان های شهرها و شهرستان ها، مبنای خوبی برای این زیرساخت ها ارائه می گردد.

فیلیپس این SmartPole ها را با همکاری اریکسون توسعه داده است. این روشنایی ها، تکنولوژی سلولی کوچک را برای خروجی 4G LTE فراهم می کنند. اینها در LA از طریق یک لینک فیبری به یک شبکه ی اصلی متصل می شوند. این قطب ها با هر اپراتور موبایلی کار می کنند. اپراتورها می توانند یک فضایی را در این قطب ها به منظور نصب ادوات آنتن و رادیو اجاره کنند تا هم شبکه ی آنها “متراکم” شود و هم اینکه این ظرفیت داده از شبکه های آنها در مناطق خاص افزایش یابد.

LA نه تنها یکی از اولین شهرهایی است که به این تکنولوژی مجهز می شود، بلکه در حال حاضر یکی از اولین شهرهای امریکای شمالی می باشد که با استفاده از سیتی تاچ فیلیپس (CityTouch) به روشنایی خیابان نظارت و آن را کنترل می کند. سیتی تاچ به کاربران این امکان را می دهد که با نشان دادن اینکه چه مقدار انرژی به وسیله ی یک روشنایی و یا گروهی از روشنایی های خاص استفاده می شود و چه مقدار از طول عمر آنها باقی مانده است به روشنایی خیابان نظارت و آن را کنترل کنند و همچنین این امکان را هم فراهم می کند که روشنایی ها با برنامه ریزی روشن و خاموش شوند.

Eric Garcetti شهردار این شهر می گوید: LA، در زمینه ی روشنایی خیابان LED در جهان پیشتاز است و قطب های آن از هر شهر دیگری در امریکا بیشتر است. ما در حال حاضر با بهره بردن از مزایای واقعی این تکنولوژی، اتصال بهتری از پهنای باند ارائه می دهیم و زیرساخت ها را برای آینده آماده می کنیم و در همین حال برای این شهر درامدزایی نیز می کنیم.

این SmartPole ها علاوه بر بهبود اتصالات ارائه شده، به ۷۰ درصد صرفه جویی در انرژی تحویلی این روشنایی های خیابان، کمک می کنند و همینطور از طریق بهبود قابلیت نظارت و تعمیر و نگهداری در هزینه  نیز صرفه جویی می کنند.

عرضه ی سه چهارم از این SmartPole ها برای ۳-۴ ماه آینده برنامه ریزی شده اند و باقی انها هم بعدا به کار گرفته می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: philips


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر