;
coinex

هم اکنون سامسونگ گلکسی ویو در ایالات متحده موجود می باشد

سامسونگ گلکسی ویو. اواخر ماه گذشته، سامسونگ از دستگاه ۱۸.۴ اینچی سامسونگ گلکسی ویو (Samsung Galaxy View) پرده برداری کرد و هم اکنون می توان این دستگاه را درایالات متحده خریداری کرد.

اوایل همین ماه بود که سامسونگ از دستگاه ۱۸.۴ اینچی سامسونگ گلکسی ویو (Samsung Galaxy View) پرده برداری کرد. هم اکنون می توانید این دستگاه را درایالات متحده خریداری کنید. این تبلت با یک پایه ی درون ساز همراه می شود و در برخی از بازارها، تلویزیون زنده ارائه می دهد. یک دسته هم در قسمت پشت و بر روی پایه ی این دیوایس وجود دارد که حمل آن را آسان می کند. صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ فول اچ دی می باشد که با تراکم پیکسل تقریبا کم ۱۱۹ پیکسل در اینچ کار می کند. از ویژگی های درونی این دستگاه می توان به پردازنده ی اگزینوس ۷۵۸۰ اشاره کرد که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز می باشد. هم چنین دارای یک رم ۲ گیگابایتی به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه ی بومی است.

در قسمت جلوی این دستگاه یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی مشاهده می شود و یک باتری ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه را در حالت اتصال به اینترنت و یا حالت پخش ویدئو به مدت ۸ ساعت روشن نگه می دارد. این باتری به شما این امکان را می دهد که تا بیش از ۲۹۹ ساعت بتوانید به موزیک گوش دهید. از اتصالات این دستگاه می توان به وای فای و بلوتوث ۴.۱ اشاره کرد. گلکسی ویو در رنگ های مورد علاقه ای وجود دارد البته تا زمانی که رنگ مورد علاقه ی شما مشکی باشد. اندروید ۵.۱ هم از پیش بر روی این دستگاه نصب شده است.

با اینکه در نهایت این مدل با اتصال به تلفن همراه در همه جا منتشر می شود اما در حال حاضر شما می توانید تنها نسخه ی وای فای این دستگاه را خریداری کنید. قیمت این دستگاه ۵۹۹ دلار می باشد و با وجود مشخصات خوب و صفحه نمایش بزرگ این دستگاه، هضم آن تا حدودی سخت است ناگفته نماند که این قیمت تنها برای مدل وای فای این دستگاه می باشد. یک نسخه ی دیگر با پشتیبانی از 4G LTE هم وجود دارد که البته فعلا هیچ خبری راجع به زمان و مکان و قیمت آن ارائه نشده است.

هم اکنون می توانید این دستگاه را از خرده فروشان آنلاین از جمله خود سامسونگ و همچنین نمایندگی های مجاز آن خریداری کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر