;
coinex

هیاهوی پاناسونیک در تولید لپ تاپ های هیبریدی چند منظوره

 لپ تاپ های هیبریدی چند منظوره پاناسونیک. پاناسونیک با تولید Toughbook 20  چند منظوره ی خود به دنیای رایانه های شخصی ۲ در ۱ پیوست.

پاناسونیک با تولید Toughbook 20  چند منظوره ی خود به دنیای رایانه های شخصی ۲ در ۱ پیوست. همانطور که از نام این دستگاه هم مشخص است، دستگاهی بادوام و سر سخت می باشد که شاید تمرکز چندانی بر روی ظاهر آن نشده است و بیشتر بر روی قابلیت های سخت افزاری آن کار شده است و برای استفاده های صنعتی و محیط های خشن هم به خوبی قابل استفاده می باشد.

این دستگاه که ویندوز ۱۰ (و یا ویندوز ۷ بنا به میل خودتان) را اجرا می کند دارای ویژگی های سخت افزاری قدرتمندی می باشد که می توان مهم ترین آنها را پردازنده ی Intel Core m5 vPro با گرافیک ادغام شده دانست. این دستگاه چند منظوره دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه های SSD مختلف ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی می باشد و  شما هم در انتخاب هریک از آنها تام الاختیار هستید.

این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی IPS با اندازه ی ۱۰.۱ اینچی و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰می باشد. Toughbook 20 از یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی در قسمت تبلت و یک باتری ثانویه (اختیاری) در قسمت داک استفاده می کند و هر دو قسمتی که باتری قرار گرفته به راحتی در دسترس می باشند و این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید  بدون نیاز به خاموش کردن این دستگاه از هرکدام که شارژ دارد استفاده کنید.

این دستگاه همانگونه که در ابتدا هم به آن اشار کردیم، چندمنظوره می باشد ومی توان از آن در ۶ حالت مختلف استفاده کرد. اولین حالتی که برای این دستگاه وجود دارد همان مد لپ تاپی آن می باشد. در حالت تبلت، کاربران می توانند صفحه نمایش را به طور کامل از آن جدا کنند،

با دریافت هر دو گواهینامه ی MIL-STD-461F و MIL-STD-810G تایید شده است که این دستگاه Toughbook در برابر تداخل الکترومغناطیسی، افتادن، شوک، سطح بالایی از ارتعاش، درجه حرارت شدید، آب وهوای مرطوب وگرد و غبار مقاوم می باشد. بدنه ی بدون فن آن که از آلیاژ منیزیم ساخته شده، دارای استاندارد IP65 می باشد و ضد آب و ضد گرد و غبار است.

این دستگاه همانگونه که در ابتدا هم به آن اشار کردیم، چندمنظوره می باشد ومی توان از آن در ۶ حالت مختلف استفاده کرد. اولین حالتی که برای این دستگاه وجود دارد همان مد لپ تاپی آن می باشد. در حالت تبلت، کاربران می توانند صفحه نمایش را به طور کامل از آن جدا کنند، هم چنین حالت دیگری که برای این دیوایس در نظر گرفته شده به این صورت است که می توان آن را به صورت پشت به پشت با کیبورد تا کرد. حالت دیگر هم مد قابل حمل آن است که با استفاده از دستگیره ای که برای آن تعبیه شده این کار هم به راحتی قابل انجام است. حالت بعدی حالتی است که به صورت خیمه یا چادر مسافرتی می توان از آن استفاده کرد که برای ارائه دادن و … مناسب می باشد و حالت آخر هم مناسب برای خودرو می باشد.

دستگاهی بادوام و سر سخت می باشد که شاید تمرکز چندانی بر روی ظاهر آن نشده است و بیشتر بر روی قابلیت های سخت افزاری آن کار شده است و برای استفاده های صنعتی و محیط های خشن هم به خوبی قابل استفاده می باشد.

چند قابلیت اضافی دیگر هم برای این دستگاه وجود دارد که مهم ترین آن قلم دیجیتایزر متناسب با استاندارد IP55 ضد آب و ضد گرد و غبار آن است. هم چنین دارای یک داک، اتصال LTE و GPS اختصاص یافته می باشد. در قسمت تبلت این دستگاه بخشی وجود دارد که شامل پورت های مختلفی مانند یک USB 3.0، LAN، HDMI و Micro SD می باشد و در قسمت داک کیبورد هم سه پورت یو اس بی، یک HDMI ثانویه، یک اس دی خوان کامل، LAN و کانکتور سریال وجود دارد.

این دستگاه دارای یک وبکم ۲ مگاپیکسلی با میکروفون های استریو، یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی با فلش LED، یکپارچه سازی با خودرو برای عملکرد کامل در انواع وسایل نقلیه می باشد.

وزن این سیستم به عنوان یک تبلت، ۰.۹۵ کیلوگرم و به طور کلی و یکجا، ۱.۷۷ کیلوگرم می باشد. قیمت این دستگاه هم از ۳۰۹۹ دلار شروع می شود و از ماه فوریه ی سال ۲۰۱۶  عرضه می شود.

.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر