;
coinex

Tag Heure Connected: اولین ساعت هوشمند اندروید ویر ساخت سوئیس

Tag Heure Connected.  اولین ساعت هوشمند اندروید ویر ساخت سوئیس

اخیرا برخی از ساعت سازان با تولید ساعت های هوشمند خود محبوبیت بیشتری به دست آورده اند. Tag Heure جزء این دسته می باشد و با راه اندازی ساعت اندروید ویر ۱۵۰۰ دلاری خود برخی از رقبای سرسخت خود را با قدرت کنار زده و به عنوان اولین شرکت سوئیسی سازنده ی ساعت، جای پای خود را در این عرصه محکم کرده است.

این سازنده ی ساعت به تازگی یک ساعت هوشمند به نام Tag Heure Connected معرفی کرده است که در نوع خود ساعت جالبی به نظر می رسد چرا که از یک سو این ساعت هوشمند توسط یک سازنده ی ساعت سوئیسی با ۱۵۵ سال قدمت تولید شده و هر آنچه که شما از یک ساعت انتظار دارید در این مدل دیده می شود. و از سوی دیگر یک ساعت اندروید ویر فوق العاده با قیمت ۱۵۰۰ دلار می باشد.

اگر ساعت های هوشمندی که از سوی شرکت های تکنولوژی تولید می شوند هنوز هم مانند مدل هایی بودند که یک سال و نیم پیش تولید می شد، می توانستیم این مدل را به نوعی به عنوان دستیابی به  موفقیت یاد کنیم. اما شرکت هایی مانند هوآوی، ال جی، موتورولا و اپل نشان داده اند که این شرکت های تکنولوژی می توانند ساعت های شیک و زیبایی بسازند و همه ی آنها –البته به جز مدل های ادیشن اپل (Apple’s Edition)- با قیمت هایی کمتر از این مدل عرضه شوند.

در حقیقت Tag Heure Connected اولین ساعت اندروید ویر با پوشش تیتانیوم می باشد و به عنوان دومین ساعت با صفحه نمایش یاقوت کبود به هوآوی واچ می پیوندد. بند این ساعت از لاستیک جوش داده شده ساخته می شود و شامل یک قلاب تاشوی تیتانیوم است.

اگر طراحی این ساعت قیمت ۱۵۰۰ دلاری آن را برای شما موجه نمی کند، انتظار نداشته باشید چیز دیگری وجود داشته باشد که بتواند شما را متقاعد سازد. این ساعت دارای صفحه نمایشی ۱.۵ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی می باشد که با تراکم پیکسل ۲۴۰ پیکسل در اینچ کار می کند. این اولین ساعت اندروید ویر با پردازنده ی اینتل (Intel) – پردازنده ای دو هسته ای با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز- است و همچنین اولین ساعت اندروید ویر می باشد که با یک رم ۱ گیگابایتی همراه می شود (هرکدام از ساعت های قبلی تا به حال دارای رم ۵۱۲ مگابایتی بوده اند). باتری این ساعت ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی است و این شرکت حداقل زمانی را که برای روشن ماندن آن در حالت استفاده ی معمولی تخمین می زند، ۲۵ ساعت می باشد.

اینها یک سری مشخصات خوب برای این ساعت اندروید ویر به حساب می آیند که در دیگر ساعت های رقیب دیده نمی شوند، هرچند که رقبایی که در اینجا ذکر کردیم محدوده ی قیمتی متفاوتی (۳۰۰ تا ۴۰۰ دلاری) هم دارند.

اگر شما به فکر خرید یک ساعت هوشمند هستید و خودتان را به عنوان یک  گیک ساعت سوئیسی خطاب نمی کنید، این احتمال می رود که این ساعت برای شما مناسب نباشد و بهتر است که این ساعت را به عنوان اولویت های بعدی، پس از هوآوی واچ (Huawei Watch) و موتو ۳۶۰ (Moto 360) در نظر بگیرید.

Tag Heure Connected از امروز هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه های Tag Heure در دسترس قرار گرفته است. این پوشیدنی با یک پوشش مشکی و بندی با ۷ رنگ مختلف عرضه می شود (هر چند که فقط رنگ مشکی از بند آن در سفارشات آنلاین ارائه می شود).

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر