;
coinex

تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ به طور رسمی معرفی شد

تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰. کوآلکام به صورت رسمی از این تراشه رونمایی کرد

خیلی وقت پیش، کوآلکام از تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ رسما پرده برداری کرد. این پردازنده ی مرکزی ۶۴ بیتی ۴ هسته ای از هسته های Kryo خود کوآلکام استفاده می کند که به سرعت ۲.۲ گیگاهرتز می باشد و عملکردی دو برابر پردازنده ی مرکزی بر روی تراشه ی اسنپدراگون ۸۱۰ فراهم می کند. پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ از ارائه ی گرافیکی “واقعی” خبر می دهد در حالی که ۴۰ درصد از پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ سریع تر ظاهر می شود. این تراشه از دوربین ۲۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط و بازپخش اولترا اچ دی 4K پشتیبانی می کند.

این تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ با قابلیت شارژ سریع ۳ همراه می شود و این امکان را به شما می دهد که دستگاهتان را تا ۴ برابر سریعتر از شارژ معمولی و ۳۸ درصد سریعتر از شارژ سریع ۲، شارژ نمایید. با پشتیبانی از وای فای 802.11ad و وای فای 802. 11ac 2×2 MU-MIMO می توانید سریعتر به اتصال وای فای دست یابید و همچنین این چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، اولین سیستم روی تراشه ای است که از LTE-U پشتیبانی می کند. این بخشی بدون مجوز از طیف رادیویی می باشد که برای ارتباطات موبایل با استفاده از وای فای شروع به بهره برداری کرده است.

می خواهیم کمی در رابطه با ال تی ای صحبت کنیم. ال تی ای در حقیقت یک نوع استاندارد مخابراتی و شبکه انتقال اطلاعات بی سیم است. این مودم جدید X12 LTE در این اسنپدراگون ۸۲۰ برای سرعت دانلود Cat. 12 LTE تا سرعت ۶۰۰ مگابیت در ثانیه فعال می شود. این قابلیت هم چنین سرعت آپلود Cat. 13 تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه را هم مدیریت می کند. این نشان می دهد که سرعت دانلود، ۳۳ درصد و سرعت آپلود، ۳۰۰ درصد بهبود یافته است و این مقادیر در مقایسه با مودم X10 LTE موجود در اسنپدراگون ۸۱۰ می باشد. هم چنین این تراشه از ال تی ای پیشرفته حامل تجمع ۳ در ۲۰ مگاهرتز downlink (از برج به دستگاه) و ۲ در ۲۰ مگاهرتز uplink  (از دستگاه به برج) می باشد.

هم اکنون که اسنپدراگون ۸۲۰ هم به صورت رسمی رونمایی شده است، انتظار می رود که در گوشی های جدیدی که سال آینده عرضه می شوند، شاهد آن باشیم.

با پشتیبانی از وای فای 802.11ad و وای فای 802. 11ac 2x2 MU-MIMO می توانید سریعتر به اتصال وای فای دست یابید

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر