coinex
راهنمای خرید تکراتو

ورایزون تبلت جدید برند خودش را اعلام کرد؛ الپسیس 10 با باتری حجیم 9100 میلی آمپر ساعتی     

اگر بدنبال یک تبلت قدرتمند با یک صفحه نمایش خیره کننده، صدایی واضح و عمر باتری عظیم هستید، تبلت جدید الپسیس 10 (Ellipsis 10) با یک صفحه نمایش 10 اینچی فول اچ دی که بطرز حیرت انگیزی واضح و پر جنب و جوش است و یک باتری با ظرفیت بالا و توانایی پشتیبانی از شبکه 4G LTE، مورد بسیار مناسبی می تواند باشد.

اگر بدنبال یک تبلت قدرتمند با یک صفحه نمایش خیره کننده، صدایی واضح و عمر باتری عظیم هستید، تبلت جدید الپسیس 10 (Ellipsis 10) با یک صفحه نمایش 10 اینچی فول اچ دی که بطرز حیرت انگیزی واضح و پر جنب و جوش است و یک باتری با ظرفیت بالا و توانایی پشتیبانی از شبکه 4G LTE، مورد بسیار مناسبی می تواند باشد.

اگر شما یک پدر یا مادر، یک گیمر حرفه ای، یک کاربر فعال در زمینه تجارت و یا شخصی هستید که تنها بخاطر اینکه دوست دارید به آخرین تبلت های روز دنیا دسترسی داشته باشید، الپسیس 10 تمام این ویژگی هایی را که می تواند مورد نیازتان باشد در یکجا جمع کرده است. این تبلت قابل اجرا با سیستم عامل اندروید 5.1 می باشد. الپسیس 10 در یک طراحی خوب با گوشه هایی گرد و یک سطح صاف و نرم در پشت تا از در دست گرفتن یک تبلت زیبا احساس خوبی داشته باشید و در طرف دیگر نیز یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل یک تجربه خوب و لذت بخش از دیدن عکس و فیلم در آن برای شما رقم خواهد زد و از بازی کردن در آن احساس خوشایندی خواهید داشت. در کنار این صفحه نمایش پر زرق و برق بلندگو های استریو قرار گرفته که در قدرت و حجم بالا صدایی ماندگار و درخشان تولید می کنند. برای اینکه بتوانید لحظات زیبای زندگی تان را به تصویر بکشید و خاطره بازی کنید یک جفت دوربین که جلویی 2 مگا پیکسل و در عقب 5 مگا پیکسل است عکس وفیلم های با کیفیت 1080p می گیرد. کل دستکاه از یک روکش ضد اثر انگشت برای جلوگیری از لکه دار شدن آن پوشیده شده است.

الپسیس 10 در یک طراحی خوب با گوشه هایی گرد و یک سطح صاف و نرم در پشت تا از در دست گرفتن یک تبلت زیبا احساس خوبی داشته باشید و در طرف دیگر نیز یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل یک تجربه خوب و لذت بخش از دیدن عکس و فیلم در آن برای شما رقم خواهد زد و از بازی کردن در آن احساس خوشایندی خواهید داشت. در کنار این صفحه نمایش پر زرق و برق بلندگو های استریو قرار گرفته که در قدرت و حجم بالا صدایی ماندگار و درخشان تولید می کنند. برای اینکه بتوانید لحظات زیبای زندگی تان را به تصویر بکشید و خاطره بازی کنید یک جفت دوربین که جلویی 2 مگا پیکسل و در عقب 5 مگا پیکسل است عکس وفیلم های با کیفیت 1080p می گیرد. کل دستکاه از یک روکش ضد اثر انگشت برای جلوگیری از لکه دار شدن آن پوشیده شده است.

هنگام رفتن به تعطیلات، سفر یا در تجارت با یک ارتباط 4G LTE قابل اطمینان با الپسیس 10 می توانید به راحتی با کسانی که دوستشان دارید ارتباط برقرار کنید و به صورت استریم فیلم ها، بازی ها و کتاب های الکترونیکی را دانلود کنید و به هیچ عنوان نگران فضای حافظه ذخیره سازی آن نباشید، الپسیس 10 با یک حافظه 16 گیگا بایتی که از طریق درگاه کارت میکرو SD، به آسانی قابل ارتقا تا 32 گیگا بایت می باشد در دسترس قرار می گیرد (حافظه اضافی به طور جداگانه فروخته می شود).

برای ضمانت اجرایی تمامی این ویژگی ها الپسیس 10 با یک باتری غول 9100 میلی آمپر ساعتی که تا 25 ساعت ماندگاری قدرت را تضمین می کند (برای استفاده عادی) همراه می گردد و این بالاترین ظرفیت باتری برای تبلت های 10 اینچی ورایزون است که در روی شبکه 4G LTE فعال می باشند.

مدل الپسیس 10 در بین خانواده تبلت های الپسیس کامل ترین آنها است و این شامل تبلت های الپسیس کیدز (Ellipsis Kids) که اخیرا منتشر شده است نیز می شود. الپسیس کیدز یکی از تبلت های پر از امکاناتی است که مخصوص بچه ها طراحی شده و شامل بازی ها و محتواهایی می باشد که توسط متخصصان آموزش و پرورش نظارت شده است. کودکان در حالی عاشق نمایشگر رنگی و برنامه های سرگرم کننده آن می شوند که والدین نیز از اینکه کودکانشان یادگیری های مفرحی در یک محیط کودکانه دارند، لذت خواهند برد.

الپسیس 10 برای یک فعال سازی دوسالانه با قیمت 199.99 دلار منحصرا از ورایزون در دسترس قرار می گیرد و این امر با پرداخت ماهانه 12.49 دلار برای 24 ماه نیز می تواند اتفاق بیفتد (هزینه تمام شده به این طریق 299.99 دلار است)

.

.

منبع: verizonwirelss


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر