;
coinex

هوآوی می تواند به سرعت و بدون وارد کردن هیچ گونه آسیبی گوشی شما را شارژ کند

هوآوی. هوآوی می تواند به سرعت و بدون وارد کردن هیچ گونه آسیبی گوشی شما را شارژ کند

هوآوی به تازگی یک باتری لیتیوم یون جدید معرفی کرده است که به سرعت شارژ می شود. یک سلول ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در عرض ۵ دقیقه، ۴۸ درصد و یک نمونه ی ثانویه هم وجود دارد که در عرض ۲ دقیقه تا ۶۸ درصد شارژ می شود اما ظرفیت این واحد به ۶۰۰۰ میلی امپر ساعت محدود می شود. بدیهی است که این نمونه ی ثانویه در حال حاضر نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد.

واحد ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در حال آزمایش می باشد از تکنولوژی ای بهره می برد که این امکان را فراهم می کند که به سرعت شارژ شود بدون اینکه عمر باتری را کاهش دهد. چرا که این یکی از مشکلات سیستم های با فناوری شارژ سریع امروزی می باشد و همچنین مشکل دیگری که وجود دارد این است که ظرفیت این باتری ها کم می شود و به نظر می رسد که هوآوی برای آن هم راهکار ارائه کرده است.

ظاهرا این باتری تا زمانی که شارژر مناسب برای تامین توانش ارائه نشود نمی تواند مورد استفاده قرارگیرد.  تکنولوژی شارژ سریع با استفاده از اتم های گرافیتی کار می کند که به آند متصل می شوند.

برخی از پیشرفت های شارژ باتری موجود در کوآلکام (Qualcomm) و مدیاتک (MediaTek)، ارائه ی شارژ سریع و Pump Express می باشد. این فناوری به اصطلاح توربو شارژر ۲۵ واتی که با گوشی موتورولا دروید نوربو ۲ (Motorola DROID Turbo 2) می آید، این امکان را فراهم می سازد که این گوشی بعد از تنها ۱۵ دقیقه شارژ شدن تا ۱۳ ساعت بتواند روشن بماند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر