coinex
راهنمای خرید تکراتو

انویدیا شیلد تبلت K1 ؛ تبلتی قدرتمند و مقرون به صرفه

انویدیا (Nvidia) به تازگی شیلد تبلت کی 1 (Shield Tablet K1) را معرفی کرده است. این دستگاه بازی محور، بسیاری از مشخصات تبلت شیلد اصلی را دارد. اما این مدل انویدیا در حال حاضر به خودش رسیده و با یک قیمت عجیب برگشته است. شیلد تبلت K1 نسخه 16 گیگا بایتی Wi-Fi، تنها نسخه ای است که این کمپانی با قیمت تنها 199 دلار اعلام کرده است که 100 دلار ارزانتر از نسخه 16 گیگا بایتی شیلد تبلت اصلی می باشد و این درحالی است که شیلد تبلت K1 با گزاره های بهتری وارد بازار گردیده است. چند ماه پیش اگر به دنبال یک گوشی بازی خوب می گشتید شیلد تبلت انویدیا یکی از بهترین گزینه های اندرویدی به حساب می آمد.

انویدیا (Nvidia) به تازگی شیلد تبلت کی 1 (Shield Tablet K1) را معرفی کرده است. این دستگاه بازی محور، بسیاری از مشخصات تبلت شیلد اصلی را دارد. اما این مدل انویدیا در حال حاضر به خودش رسیده و با یک قیمت عجیب برگشته است. شیلد تبلت K1 نسخه 16 گیگا بایتی Wi-Fi، تنها نسخه ای است که این کمپانی با قیمت تنها 199 دلار اعلام کرده است که 100 دلار ارزانتر از نسخه 16 گیگا بایتی شیلد تبلت اصلی می باشد و این درحالی است که شیلد تبلت K1 با گزاره های بهتری وارد بازار گردیده است. چند ماه پیش اگر به دنبال یک گوشی بازی خوب می گشتید شیلد تبلت انویدیا یکی از بهترین گزینه های اندرویدی به حساب می آمد.

علاوه بر ویژگی های گیمینگی که این تبلت ارائه می دهد، توانایی استریم بازی ها از شبکه ابری NVIDIA Grid یا از یک کامپیوتر دسکتاپ با یک کارت گرافیک سازگار GeForce، دقیقاً همان چیزی است که توانسته این تبلت را در دریای بی کران تبلت های مشابه و هم رده اندرویدی خود متمایز گرداند.

همانطور که از نام این گوشی بر می آید شیلد تبلت K1 قدرت خود را از انویدیا تگرا کی 1 (Nvidia Tegra K1) می گیرد و این همان چیپستی است که در قلب شیلد تبلت اصلی قرار گرفته است. این چیپ با پردازنده مرکزی چهار هسته ای 2.2 گیگا هرتزی Cortex-A15 و یک پردازنده گرافیکی 192 هسته جی فورس کپلر (GeForce Kepler) کامل شده است و همانطور که می دانید این یکی از قوی ترین چیپ های گوشی در بنچمارک های اندروید و آزمون بازی های ویدیوئی است.

همانطور که از نام این گوشی بر می آید شیلد تبلت K1 قدرت خود را از انویدیا تگرا کی 1 (Nvidia Tegra K1) می گیرد و این همان چیپستی است که در قلب شیلد تبلت اصلی قرار گرفته است. این چیپ با پردازنده مرکزی چهار هسته ای 2.2 گیگا هرتزی Cortex-A15 و یک پردازنده گرافیکی 192 هسته جی فورس کپلر (GeForce Kepler) کامل شده است و همانطور که می دانید این یکی از قوی ترین چیپ های گوشی در بنچمارک های اندروید و آزمون بازی های ویدیوئی است.

این نمایشگر 8 اینچی IPS، رزولوشنی 1920 در 1200 پیکسل دارد که تراکم پیکسلی خوب 283 پیکسل بر اینچ را به ارمغان می آورد. این تبلت در مقایسه با شیلد تبلت اصلی، K1 تغییرات کمی را پذیرفته است.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر