coinex
راهنمای خرید تکراتو

ممکن است کابل یو اس بی نوع C وان پلاس به دستگاه های شما آسیب وارد کند

کابل یو اس بی نوع C. ممکن است کابل یو اس بی نوع C وان پلاس به دستگاه های شما آسیب وارد کند

چند هفته پیش، بنسون لئونگ که یک مهندس سخت افزار گوگل از تیم پیکسل می باشد، مطالعات خود را بر روی بررسی انواع کابل های یو اس بی نوع C و آداپتورهای موجود در آمازون آغاز کرد. همانطور که او انتظارش را هم داشت، پی برد که همه ی کابل های یو اس بی نوع C مشابه یکدیگر ساخته نمی شوند و در حقیقت برخی از آنها ممکن است به دستگاه ها و یا لوازم جانبی شما آسیب هم بزند.

لئونگ امروز در یک پستی در گوگل پلاس هشدار داد که کابل یو اس بی نوع C و آداپتوری که با گوشی وان پلاس ۲ عرضه می شود، می تواند به نوع خاصی از لوازم جانبی یو اس بی آسیب وارد سازد.

وان پلاس ۲ یکی از اولین گوشی های هوشمندی است که این کانکتور قابل برگشت جدید یو اس بی نوع C را به نمایش می گذارد. با این حال متاسفانه این قابلیت را با اشکال عمده ای همراه ساخته و وان پلاس ۲ به دلیل عدم وجود یک کنترل مناسب از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

لئونگ دریافت که کابل یو اس بی نوع C و آداپتوری که در حال حاضر به فروش می رساند، با مقاومت های غیراستانداردی ادغام شده اند. اگر شما از کابل یو اس بی نوع C برای اتصال به شارژر، پاور بانک و یا یک هاب یو اس بی برای گوشی هوشمندی که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند، استفاده می کنید، خطر آسیب جدی برای لوازم جانبی شما وجود دارد. به این ترتیب لئونگ توصیه می کند که از کابل یو اس بی نوع C همراه با وان پلاس با گوگل پیکسل و یا این گوشی های هوشمند جدید نکسوس استفاده نکنید.

لازم به ذکر است که هنگامی که از این کابل برای اتصال به وان پلاس ۲ به همراه لوازم جانبی استفاده می کنید، به آن هیچ آسیبی وارد نمی کند و فقط  این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر