;
coinex

اکسپریا +Z3 به طور رسمی در ایالات متحده منتشر می شود

اکسپریا +Z3. اکسپریا +Z3 به طور رسمی در ایالات متحده منتشر می شود

از بسیاری از جهات، سونی اکسپریا +Z3 یکی از عجیبترین گوشی های هوشمندی است که امسال منتشر شد. با در دسترس قرار گرفتن گوشی هوشمندی که در ژاپن با نام سونی اکسپریا Z4 و در سایر نقاط جهان با نام سونی اکسپریا +Z3 شناخته می شود، این گوشی هوشمند تنها یک تکرار جزئی از سونی اکسپریا Z3 سال گذشته است. تا همین اواخر، این گوشی اکسپریا +Z3 به منظور خرید فقط در ایالات متحده و از طریق نمایندگان فروش شخص ثالث در دسترس بود که گارانتی هم ارائه نمی دادند و همانطور که می دانید خرید یک گوشی هوشمند رده بالای بدون گارانتی تصمیمی مخاطره آمیز می باشد.

جالب توجه است، با اینکه سونی اکسپریا Z5 به تازگی در بخش های مختلفی از جهان در دسترس قرار گرفته است، سونی تصمیم گرفته که سونی اکسپزیا +Z3 را در ایالات متحده منتشر کند. صفحه وب این گوشی اخیرا به لینکی B&H Photo Video ، یک خرده فروش که در حال حاضر این گوشی را با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار با گارانتی یکساله ارائه می دهد، بروز شد. در حال حاضر این خرده فروش این گوشی را تنها در دو رنگ اصلی مشکی و سفید می فروشد. نمونه ی آنلاک این گوشی با اپراتورهای GSM مانند T-Mobile یا AT&T کار می کند.

به عنوان یاداوری باید بگوییم که این گوشی سونی اکسپریا +Z3، صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی ارائه می دهد. پردازنده ی این دستگاه، اسنپدراگون ۸۱۰ می باشد که با یک رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی با میکرو اس دی قابل ارتقا همراه می شود. این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵.۱ مگاپیکسلی هم می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر