coinex
راهنمای خرید تکراتو

معماران در حال برنامه ریزی برای ساخت یک هتل شناور در آب می باشند

هتل شناور در آب. معماران در حال برنامه ریزی برای ساخت یک هتل شناور در آب می باشند

شرکت معماری فرانسوی Sein Design در حال حاضر در حال کار بر روی یک هتل شناور در پاریس می باشد، که قرار است در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۶ راه اندازی شود. این هتل شناور بر روی رودخانه، به نام “OFF Paris Seine” دارای ۵۸ اتاق میهمان، یک سالن مهمان خوش منظره و رو به رودخانه، استخر ۱۰ متری، یک رستوران آنبورد و یک تراس ۴۰۰ متر مربعی در فضای باز می باشد.

OFF Paris Seine در پاسخ به درخواستی از پروژه های Ports of Paris ایجاد شد.

Sein Design می گوید: این پروژه ی نوآورانه به جاذبه های گردشگری پاریس اضافه می کند و با هدف به ارمغان آوردن زندگی به مناطق شهری جدیدی که مدت زمان زیادی است که توسط ساکنانش رها شده است، ایجاد شده است.

ساختار نهایی این هتل شناور شامل دو مکان شناور جداگانه می باشد که به صورت مطمئن و جالبی به هم متصل می شوند. این هتل دارای ۸۰ متر طول و ۱۸ متر عرض می باشد و با استفاده از تکنیک های مدولار ساخته می شود و برای میهمانان خود مکانی لوکس، مسطح و آرام فراهم می کند. طبقه ی اول از اتاق های میهمان به صورت استراتژیکی درست بر روی آب شناور به نظر می رسد.

طراحی این هتل شناور کاملا فرانسوی و پاریسی می باشد و دارای سقف هایی است که از فلز روی ساخته شده است و بسیاری از ساختمان های پاریس با این معماری ساخته می شوند. این هتل کشتی مانند با استفاده از مواد قابل بازیافتی مانند فولاد، چوب و شیشه ساخته می شود و یک پمپ تبادل حرارتی آب همراه با یک سیستم قدرت متمرکز طراحی شده برای حفظ بهره وری انرژی به نمایش می گذارد.

این هتل OFF Paris Seine در پل شارل دوگل در نزدیکی نوتردام لنگر می اندازد. برای گذراندن یک شب در این هتل می بایستی بین ۱۸۰ دلار تا ۵۰۰ دلار هزینه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر