;
coinex

ویوو ایکس۶ با قابلیت هایی فوق العاده در ۳۰ نوامبر منتشر می شود

ویوو ایکس۶. ویوو ایکس۶ با قابلیت هایی فوق العاده در ۳۰ نوامبر منتشر می شود

گوشی هوشمند ویوو ایکس۶ (Vivo X6) با صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی و یک سیستم روی تراشه ی MediaTek MT6797 که شامل پردازنده ی مرکزی ده هسته ای می باشد، بیشتر شبیه به یک گوشی هوشمند رویایی به نظر می رسد. این ویژگی ها هرکسی را متعجب می کند و این هنوز نیمی از این قابلیت های فوق العاده می باشد. با ما همراه باشید تا دیگر قابلیت های تعجب برانگیز این گوشی را برشمریم.

این دستگاه دارای یک رم ۳ گیگابایتی و یا ۴ گیگابایتی به همراه حافظه ی داخلی قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی می باشد. یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در قسمت پشت این گوشی خودنمایی می کند و دوربین جلوی ان هم ۱۲ مگاپیکسلی است که به خوبی می تواند از پس عکس های سلفی و ویدئو چت برآید. یک اسکنر اثر انگشت هم بر روی بورد این دستگاه وجود دارد. این دستگاه توان خود را از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می کند که این هم در نوع خود یک ویژگی عالی محسوب می شود. از نقطه نظر اتصالات باید گفت که این دیوایس از اتصالات 4G LTE پشتیبانی می کند و اندروید ۵.۱ هم از پیش بر روی این گوشی نصب می شود.

برخی از تیزرهای تبلیغاتی که اخیرا منتشر شده اند نشان می دهند که این گوشی یک صفحه نمایش مولتی تسکینگ اسپلیت ارائه می دهد و یک سیستم متناسب با قابلیت شارژ سریع هم به ارمغان می آورد. تا آنجایی که ما می دانیم در بر گرفتن همه ی این قابلیت ها در یک دستگاه چیز عجیبی است و باید تا ۳۰ ام نوامبر صبر کنیم تا از وجود این گوشی مطمئن شویم. اگر از این گوشی رونمایی شود به نظر می رسد که حتی می توان نام آن را درمیان فبلت های برتر سال هم شنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر